ממפגיני השמאל

נעצרו חשודים בתקיפת אבישי בן חיים ובלש משטרתי

שני צעירים נעצרו היום, בחשד כי הם שהיכו קצין משטרה בעת הפגנת השמאל בבלפור ובהכאת העיתונאי אבישי בן חיים המוכר כתומך נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו (חדשות)

תקיפת הקצין (צילום: ללא קרדיט)

המשטרה עצרה היום (שני), שני חשודים, החשודים כי תקפו את העיתונאי אבישי בן חיים, וכן, אחד מהם תקף קצין משטרה במהלך אחת מהפגנות השמאל של הדגלים השחורים בירושלים.

האירוע התרחש, לפני כשבועיים (בתאריך ה-14.7), במרכז העיר בירושלים, קצין משטרה שהיה בלבוש אזרחי, הותקף ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים עם פציעה חמורה ברגלו.

חוקרי משטרת ישראל, פתחו כבר באותו לילה בחקירה במטרה להגיע לזהות התוקפים, ולאחר ביצוע מספר פעולות חקירה, וכאמור, עצרו היום 2 חשודים בני 19 ו-29, שהיו מעורבים בתקיפה.

בנוסף, החשוד הצעיר יוצר נחשד גם בתקיפתו של העיתונאי אבישי בן חיים וצוות חדשות 13 שסיקר את הפרות הסדר.

ההתקפה על אבישי בן חיים (יוסי אלי)

מחר יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה תקיפה של שוטרים ולובשי מדים בכלל, וכן תקיפתם של אנשי תקשורת הפועלים במוקדים השונים על מנת לסקר את האירועים, ונפעל בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, כפי שעשינו במקרה זה, על מנת להגיע לזהות התוקפים ולהביאם לדין"

כזכור, התקיפה של הקצין איתמר אוחיון, המוכר לרבים בישראל מכיכובו בסדרה 'מחוז ירושלים', קרתה בעת שההפגנה יצאה משליטה בהתפרעות של אנרכיסטים, ניסה לעצור אחד מהם.

תקיפת הקצין (ארכיון, ע"פ סעיף 27א')

אלא שעשרות בני אדם קפצו עליו והיכו אותו בכל חלקי גופו, כשהם מנסים כך לשחרר מאחיזתו את האזרח אותו עצר.

בשלב זה התערב במפתיע בנעשה דווקא אדם חרדי, הפעיל החברתי יאיר לוי, שאזר אומץ וסוכך בעצמו על ראשו החשוף של הבלש המשטרתי, כאשר בהמשך מצטרף אליו עובר אורח נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר