'לקראת החלטה חשובה'

נתניהו: "מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם"

לפני שעה קלה נכנס ראש הממשלה בנימין נתניהו לדיון אודות האפשרויות השונות באשר ליציאה מדורגת מהסגר. מעט קודם לכן הוא הקליט את הסרטון הזה, בפניה ישירה לאזרחים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דברי רה"מ, אחר הצהרים (צילום: איתי בית און, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנכנס לפני שעה קלה (ראשון) לדיון אודות האפשרויות השונות באשר ליציאה מדורגת מהסגר, פרסם קודם לכן הודעה לציבור בישראל, בה הוא מנסה להסביר את מהלכיו.

"אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים", עדכן נתניהו, "לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית".

ראש הממשלה הסביר: "הסגר הציל אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים - ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר. יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה".

"אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל", פירט נתניהו, "נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב".

רה"מ סיים בניה ישירה לאזרחים: "אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר".

"אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם", חתם ראש הממשלה.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר