"נסיבות פוליטיות"

הח"כ דורש: לכנס את ועדת הבחירות - מיידי

"נדהמתי לגלות כי פקידי הוועדה פרסמו נהלים על פיהם תתקיימנה הבחירות הבאות, כאשר ההכרעה נתונה לדעת חברי הוועדה", כתב חה"כ מהליכוד ליושב ראש הוועדה (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עמית הלוי (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

פרסום ראשון: חבר הכנסת החדש מטעם הליכוד וחבר וועדת הבחירות מטעם הליכוד, עמית הלוי, דורש לכנס באופן מיידי את הוועידה, "נוכח הנסיבות הפוליטיות".

נאומי ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ, לא העידו כי ישנה פשרה קרבה שתמנע את פיזור הכנסת ב-23.12 - בעוד שבועיים וחצי. בחירות, בטח אם תהיינה בחודש מארס, תהיינה בסימן קורונה.

כיום יש בישראל 13,000 חולי קורונה פעילים, ועוד כמה עשרות אלפי מבודדים, שגם להם מן הסתם יש זכות דמוקרטית להצביע, ועל כן פקידים בוועדת הבחירות המרכזית כבר אמרו שההצבעה תהיה שונה מימי קדם.

חבר הכנסת עמית הלוי, נציג "הליכוד" בוועדת הבחירות המרכזית, שלח מכתב זועם ליושב ראש ועדת הבחירות לכנסת ה-24, השופט עוזי פוגלמן.

במכתב כתב הלוי: "נדהמתי לגלות כי פקידי הוועדה פרסמו נהלים על פיהם תתקיימנה הבחירות הבאות, כאשר ההכרעה נתונה לדעת חברי הוועדה. אנא הבהר זאת לעובדי הוועדה, שישהו כל שינוי בנהלים".

במסגרת המכתב, דרש חבר הכנסת הלוי "לכנס בהקדם" את ועדת הבחירות, כדי לדון בהיערכות לבחירות הקרובות "נוכח הנסיבות הפוליטיות", דבר שאולי יכול להעיד על ראש מפלגתו, בנימין נתניהו, וכוונותיו הסופיות לצאת שוב לקלפיות.

המכתב שנשלח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר