ממצאים מפתיעים

הערים החרדיות הבטוחות ביותר מתאונות

במחקר שמפרסמת היום הראשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמצא, כי הערים החרדיות בתחתית טבלת התאונות לפי אלף איש ולמעשה הן הערים הבטוחות בארץ מפני תאונות (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ארכיון, אילוסטרציה (צילום: איחוד הצלה)

במחקר שמפרסמת היום (ראשון), הראשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) נבדק מהן הערים בהן מתרחשות הכי הרבה תאונות דרכים ביחס ל-1,000 תושבים, ומהם הערים בהם מספר התאונות הנמוך ביותר ל-1,000 תושבים. בראש רשימת הערים המסוכנות אשקלון ובת ים, הערים הבטוחות ביותר בני ברק ובית שמש.

מנכ"לית הרלב"ד, תא"ל (מיל') רחלי טבת-ויזל: "מדד הערים שאנו מפרסמים מידי שנה הוא הרמת דגל בפני הרשויות כדי לעודד השקעת מאמצים ומשאבים לצמצום הפגעות בתאונות דרכים של תושבי הרשות המקומית ובשטחה. הרלב״ד הציבה יעד לאומי בנושא תאונות הדרכים: הפחתה של 50% בתאונות דרכים עד שנת 2030 כחלק מתכנית לאומית שעיקריה מגובשים בימים אלה בשיתוף משרד התחבורה ומשרדים וגורמים נוספים. על מנת להגיע ליעד יש לפעול ולבצע התאמות בתוך הערים, לשים את משתמש הדרך הפגיע במרכז, לטפל במוקדי סיכון, למתן מהירות במרכזי הערים ולתת פתרונות הוליסטיים למרחב העירוני".

בתרשים 1 ניתן לראות את מספר תאונות הדרכים לאלף נפש בתוך הערים, תוך התחשבות במספר האנשים הנכנסים מידי יום לאותה העיר לצרכי עבודה. בתרשים זה מוצגות הערים הגדולות בעלות 100 אלף תושבים ומעלה.

בתרשים 2 ניתן לראות את מספר תאונות הדרכים ל-1,000 נפש של תושבי העיר, שנפגעים בתוך עיר מגוריהם או מחוצה לה. בתרשים זה מוצגות הערים הגדולות בעלות 100 אלף תושבים ומעלה.

בתרשים 3 ניתן לראות את מספר תאונות הדרכים לאלף נפש בתוך הערי, תוך התחשבות במספר האנשים הנכנסים מידי יום לאותה העיר לצרכי עבודה. בתרשים זה מוצגות הערים הבינוניות-הקטנות גדולות בהן מתגוררים עד 100 אלף תושבים.

בתרשים 4 ניתן לראות את מספר תאונות הדרכים ל-1,000 נפש של תושבי העיר, שנפגעים בתוך עיר מגוריהם או מחוצה לה. בתרשים זה מוצגות הערים הבינוניות-הקטנות גדולות בהן מתגוררים עד 100 אלף תושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר