המאבטח ריגש. צפו

מצמרר: שירת "אל תשליכני לעת זקנה" לקשישים המתחסנים

מאבטח במתחם חיסונים לקורונה באשדוד, מנעים את זמנם של הקשישים המגיעים בהמוניהם כדי להינצל מהנגיף, ושר להם את הפסוק שנוגע בכאבם הנצור - המתפרץ • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: אופיר לוי)

בכל יום מהימים האחרונים חוסנו מקורונהיותר מ-800 מטופלים במתחם הבדיקות שברובע א' באשדוד; חלקם, בעת ההמתנה לזריקה, התרגשו לשמוע את קולו הערב של המאבטח המקומי ששר להם את התפילה "אל תשליכני לעת זקנה".

זהו ניסים עמרם, בן 21, זמר שהשתחרר לאחרונה מהנדסה קרבית, וגויס לאבטח בעמדת החיסוני לקורונה בעיר. במהלך עבודתו הוא מסייע גם בחלוקת כוסות מים לקשישים, אך גם מזמר באוזניהם את הפסוק הרלוונטי מכולם.

עמרם, תושב אשקלון, זמר להקה בתחילת דרכו, עובד כמאבטח כדי לאסוף כסף בשביל להגשים את חלומו לשיר.

"ראיתי את הלקוחות המקסימים שיושבים בתור לחיסון, שכל כך חשוב לבריאות שלהם", הסביר המאבטח את שירתו במקום, "והחלטתי לשיר להם ולהעביר את הזמן בכיף. הרפרטואר שלי עשיר, אבל אני מתאים את סוג המוסיקה לאנשים שממתינים".

קשישים נראו מוחים דמעות בעת שירתו, שנגעה בכאבם הנצור, וגם צוות מרפאת כללית התרגש מאוד מהמחווה. "שמנו לב שהממתינים לחיסון רגועים ושלווים, ונכנסים עם חיוך לחיסון, ושמענו ברקע את ניסים שר בקול ערב וצלול", מתארת אילנה דרמון, המנהלת.

לדבריה, "הלוואי שבכל מתחם היה יכול להיות מאבטח כמו ניסים, שיקל על הצוות בעבודה המאומצת והמאתגרת של חיסון מאות אנשים ביום. אנחנו אומרות לו תודה ענקית".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר