שנאה ללא הפסקה

רגע האמת של רון חולדאי; החרדים: "אנחנו זה הרוב"

קצת יותר מחודש אחרי שהסית נגד המגזר החרדי בראש חוצות, יגיע חולדאי אל ישיבת המועצה וייאלץ לומר חד משמעית: האם הוא בעד או נגד נוכחות חרדית ברמת אביב? החילונים חוששים: "חולדאי ישתפן בגלל מאכער חרדי". החרדים בטוחים: "הרוב תומכים בנו" (בארץ)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |
חולדאי וידיד קרוב (פלאש 90)

ראש-עיריית תל-אביב יפו, רון חולדאי, מגיע לנקודת זמן קריטית. קצת יותר מחודש אחרי שהסית נגד המגזר החרדי בראש חוצות, יגיע חולדאי אל ישיבת המועצה וייאלץ לומר חד משמעית: האם הוא בעד או נגד נוכחות חרדית ברמת אביב?

זה יקרה שבוע לפני שאנשי ועד הפעולה, הגוף שמאגד את המאבק בחסידי חב"ד ברמת אביב, יערכו הפגנה מול ישיבת חב"ד.

הרקע להפגנה: סכסוך ארוך בין קבוצת תושבים חילונים לחסידי חב"ד שבשנה האחרונה החלו לקנות בתים בשכונה התל אביבית.

אנשי וועד הפעולה, שטוענים כי הם נשענים על תמיכה רחבת היקף מצד התושבים החילונים, טוענים כי מדובר בהשתלטות מכוונת.

עד עתה, נמנע רון חולדאי להביע תמיכה לכאן או לכאן. אבל מחר, הוא ייאלץ לשבור שתיקה ולחשוף את הקלפים. ההערכה היא, לאור ההתבטאויות החמורות שהשמיע לאחרונה, כי יצטרף לאחיו החילונים ויביע הזדהות עם מאבקם.

ובינתיים, מנסים אנשי וועד הפעולה להפעיל לחץ פסיכולוגי על רון חולדאי. הם טוענים כי הוא מביע תמיכה, גם אם לא באופן פומבי, בארגונים החרדיים בשכונה.

הם הסבירו כי ייתכן ואינטרס פוליטי כזה או אחר עלול להוציא מחולדאי הודעת תמיכה בחרדים. "שלא יישתפן", הם אומרים ערב ישיבת המועצה בנושא.

ומה אומרים בצד החרדי? שם דווקא בטוחים כי הרחוב ותושבי השכונה איתם. "אין לנו ספק שהרוב תומכים במה שאנחנו עושים כאן. אנחנו מביאים רוח חיובית לשכונה. איש לא כופה על רעהו דבר. הכל נעשה ברוח טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר