מצוקת החתונות

אשר דורש: פתיחת האולמות – אחרי פורים

יו"ר ועדת החוקה דוחק ברה"מ ובשר הבריאות לפתוח את האולמות במתווה הירוק. "חייבים להסדיר מתווה מפוקח כדי למנוע הפרות שעלולות לסכן את משתתפי החתונות" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
חתונת קורונה באוויר הפתוח (צילום: באדיבות המצלם)

מתווה היציאה מהסגר השלישי, כפי שנידון בוועדת השרים לקורונה ובממשלה, לא כולל התייחסות לאחד מהדברים החשובים ביותר בחברה החרדית: החתונות. חתנים וכלות רבים מחכים לרגע בו תאושר פתיחת האולמות, אבל מתווה הדרכון הירוק עדיין לא כולל את פתיחתם.

יו"ר ועדת החוקה, יעקב אשר, שהחל את השיח הציבורי סביב דרכון ירוק למחוסנים ומחלימים כבר לפני מספר חודשים, פנה לבכירי משרד הבריאות, ובראשם שר הבריאות יולי אדלשטיין, בדרישה שפתיחת האולמות תהיה חלק מהפעימה השנייה של היציאה מהמתווה, שעתידה להתקיים מייד לאחר פורים. מטעם ח"כ אשר נמסר כי "הקדמה זו תאפשר שבוע נוסף בעונת החתונות בו יתקיימו אירועים מפוקחים וללא חשש בריאותי".

יו"ר ועדת החוקה התריע, כי "אם לא יהיה מתווה מסודר אנו עלולים לראות חתונות שתתקיימנה ללא פיקוח ותוך הפרת הכללים, דבר שעלול לסכן את ממשתפי החתונות הללו. לאור מגמת הירידה בנתוני התחלואה והיציאה לדרך של התו הירוק למתחסנים ומחלימים, ניתן לקיים חתונות באופן שאין בו סיכונים ובכך לאפשר לחתנים ולכלות לשמוח ביום חופתם כראוי וללא חשש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר