תקיפת הספינה

נתניהו: "זו פעולה של איראן; אנחנו מכים בה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר כי ישראל מכה באיראן בכל האזור והבטיח כי לא יהיה להם נשק גרעיני. בראיון לאריה גולן ב'כאן רשת ב', אמר כי יש את הכסף להאריך את הלימודים בחודש נוסף (חדשות)

נתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)

"זו אכן פעולה של איראן, זה ברור", כך אמר הבוקר (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון לאריה גולן, בתוכנית 'הבוקר הזה עם אריה גולן', ב'כאן רשת ב'', בהתייחסו לפיצוץ בספינה שבבעלות ישראלית בעומאן.

לאחר שאמר כי זו פעולה של איראן, הוסיף ראש הממשלה ואמר כי "היא האויבת הגדולה ביותר של ישראל ואנחנו מכים בה בכל האזור". נתניהו הוסיף ואמר כי "לא יהיה לאיראנים נשק גרעיני, עם או בלי הסכם. את זה אמרתי גם לידידי ביידן".

על הארכת שנת הלימודים בחודש נוסף והמגעים לפתיחה של מערכת החינוך לתלמידי כיתות ז'-י', אמר ראש הממשלה לאריה גולן כי "אנחנו דנים בהקדמת החזרה של תלמידי החטיבות ליום רביעי, יש גם שיקולים שאומרים לחכות עד ליום ראשון שלאחר מכן. אנחנו נאריך באופן התנדבותי את הלימודים גם בחודש יולי, יש לנו את הכסף לעשות את זה, אנחנו הכלכלה כמעט הכי חזקה בעולם לפי דירוג האשראי ומצב השקל".

באשר למבצע החיסונים, אמר ראש הממשלה כי "עשיתי יותר מ-30 טלפונים למנכ"לי פייזר ומודרנה. אני מדבר איתם כמעט כל יום והם אומרים חד משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים. ברור שיש לנו גם מערכת בריאות יוצאת מן הכלל כדי לחלק את זה, והם עושים עבודה פנטסטית בקופות, אבל אם לא הייתי מביא את החיסונים - זה לא היה עוזר".

נתניהו נשאל, מדוע למרות מבצע החיסונים, התמותה מהקורונה עדיין גבוהה והשיב: "תשאל את הששות והפקות, את הפקה פקה. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות, הבאתי מיליוני חיסונים".

על ההחלטה להעביר חיסונים למדינות אחרות, כפי שנחשף ב'כאן חדשות', אמר נתניהו כי "נתנו 30-25 אלף חיסונים, אפילו פחות, ואני גאה בזה. זה לא על חשבון אזרחי ישראל, זה לא מהווה אפילו שעה של חלוקה. יש לנו מיליוני חיסונים, די והותר לכל אזרח, אפילו חיסון אחד לא נגרע, זה סתם עוד נה נה נה".

באשר למשפטו, דחה נתניהו את הטענות כי הוא מנסה לעכב את הדיונים ואמר: "אנחנו לא מבקשים דחיות, אלא רק את מה שמקובל בחוק. אלו תיקים תפורים שמתפוררים לנגד עינינו, וגם מזה נצא יפה מאוד".

על הטענה כי המתמודדים מולו הם אנשי ימין ולא שמאל, אמר נתניהו כי "סער אמר שהוא הולך עם לפיד, ולפיד חייב ללכת עם העבודה ומרצ – אין להם דרך אחרת. גם בנט קשר את עצמו ללפיד בהסכם עודפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר