חוזרים לשגרה

ההתקהלות בשטח סגור תגדל ל-50 אנשים

ועדת השרים לקורונה אישרה הקלות נוספות, בשל הירידה בתחלואה. חדרי הכושר והבריכות המקורות יפתחו, 500 אנשים יוכלו להתכנס בשטח פתוח והשוברים ברכבות יבוטלו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בחורי ישיבה מבלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

ועדת השרים לקורונה אישרה הקלות נוספות, עליהן המליץ משרד הבריאות, בגלל הירידה המשמעותית במספר הנדבקים היומי בנגיף הקורונה. התקנות של ההקלות החדשות ייכנסו לתוקף החל מיום חמישי הקרוב בשעה 7:00 בבוקר.

רשימת ההקלות מונה הגדלה משמעותית של מספר האנשים היכולים להתקהל יחד: מעתה יוכלו לשהות יחד 50 אנשים בחלל סגור, ועד 500 אנשים בשטח פתוח.

ועדת השרים לקורונה אישרה גם הקלות בנושאי תחבורה, הגדולה שבהם היא ביטול מנגנון הכניסה לרכבת באמצעות שוברים. בנוסף, תבוטלנה הגבלות התפוסה במונית והגבלות הישיבה באוטובוסים.

רכבת ישראל. ללא הגבלות (יוסי אלוני, פלאש 90)

בנוסף, חדרי כושר, בריכות ושאר מתקני ספורט יוכלו לפעול גם במבנה סגור וכן מקומות הפועלים ב"תו ירוק" יוכלו למלא בתפוסה של 100%.

כפי שסיכמו מוקדם יותר שר התרבות חילי טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין, ועדת השרים לקורונה אישרה גם הקלות באירועי תרבות וספורט – שמעתה ייערכו ללא הגבלת קהל כלל.

השר טרופר מסר: "אנחנו בדרך לפתיחה מלאה. אני מברך על הדרך שעשינו ושמח שהגענו למספרים שעד לפני כמה חודשים נראו כדמיוניים. עם זאת, העבודה עוד לא הושלמה ונמשיך לפעול על מנת לפתוח תחומים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר