'שומר החומות'

אחרי יותר משש שעות של שקט: הירי התחדש; צה"ל תוקף

לילה שקט עבר על יישובי הדרום, כאשר במהלך הלילה צה"ל תקף בעוצמה עשרות יעדים, בין היתר; רקטות, מנהרות, משגרים ובתי בכירים בחמאס • מתחילת המבצע חוסלו 160 פעילי טרור (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
בית של בכיר שהופצץ (צילום: דו"צ)

תושבי הדרום נמו את שנתם הלילה (שלישי) בשקט - לאחר שהחמאס הפסיק לשגר רקטות במשך יותר משש שעות, הבוקר, התחדשו הרקטות לעבר נתיבות ויישובי עוטף עזה.

במהלך הלילה תקף חיל האוויר עשרות יעדים ברצועת עזה ותקף מנהרות של החמאס וכן בתים של מספר בכירים של החמאס.

סוכנות הידיעות הפלסטינית 'שיהאב', מדווחת, כי הצבא תקף במהלך הלילה עשרות מטרות של החמאס, בין היתר, בניין כחיל במרכז העיר עזה הושמד.

07:05: דובר צה"ל: במהלך הלילה נמשכה המתקפה בעזה, המשכנו לשלב ד' בתוכנית נגד 'מטרו חמאס' בעזה ובחאן יונס, ובתוך חצי שעה עם 60 מטוסים תקפנו 65 מטרות באמצעות 110 חימושים על מנהרות באורך 10-15 ק"מ. בנוסף, תקפנו מספר רב של בתי מפקדים ברמת מ"פים ומג"דים, בהם של מפקדי ג'בליה וזיתון".

"הלילה תקפנו 12-10 משגרים רבי קניים שהיו טעונים ומכוונים לגוש דן, והגענו ל-65 משגרים כאלה שתקפנו מתחילת המבצע". עם זאת הבהיר כי "לחמאס יש עוד יכולת לירות לגוש דן".

07:00: החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-90 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-20 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות על פי מדיניות היירוט.

6:04: צבע אדום נשמע ביישוב שער הנגב.

5:32: אזעקת צבע אדום נשמעה בנתיבות ובעוטף עזה - לאחר יותר מ-6 שעות של שקט.

4:58: צה"ל תקף משגרי רקטות ברצועה עם מטוסי חיל האוויר.

תקיפת צה"ל אתמול (דו"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר