סכסוך עם הדירקטוריון

מנכ"ל הדסה זאב רוטשטיין זומן לשימוע לפני פיטורין

על רקע סכסוכים ותככים רבים ובעיות תקציביות בתוך 'הדסה', זימן דירקטוריון בית החולים הדסה את המנכ"ל זאב רוטשטיין לשימוע לפני פיטורין. השימוע יערך בראשון הקרוב (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
בית חולים הדסה (צילום: shutterstock)

דירקטוריון בית החולים הדסה זימן את זאב רוטשטין מי ששימש כנכ"ל בית החולים בחמש השנים האחרונות, לשימוע לפני פיטורים. השימוע יערך בתחילת השבוע הבא, כשמטרתו הפסקת העסקתו של המנכ"ל. כך על פי הפרסום ב-'מעריב'.

כבר תקופה ארוכה רוטשטיין מצוי בסכסוך מתמשך עם חברי הדירקטוריון על רקע בעיות תקציביות קשות אליהן הוביל וחוסר שיתוף פעולה מתמשך.

בחמש השנים האחרונות בהן שימש רוטשטיין כמנכ"ל בית החולים, התמודד עם סכסוכים מתוקשרים רבים. לפני כארבע שנים פרשו מספר רופאים כולל מנהל המחלקה מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית לילדים, בטענה כי הוא מוביל מהלכים שלא ייטבו עם הילדים.

רוטשטיין נכנס לתפקידו כשבית החולים היה שרוי במשבר כלכלי כבד ותכנית ההבראה של האוצר לא הועילה מספיק, ועדיין בית החולים נמצא תחת גירעון כבד.

מדירקטוריון הדסה נמסר: "דירקטוריון הדסה החליט פה אחד לזמן את פרופ' רוטשטיין לשימוע על מנת לשקול את סיום העסקתו בהדסה. מפאת כבודו של רוטשטיין וחיסיון ההליך לא נוכל לפרט מעבר לכך. לנגד עייני הדירקטוריון עומד דבר אחד בלבד והוא עתידו של בית החולים הדסה וטובתם של מאות אלפי החולים המטופלים בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר