הדרמה בהדסה

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין הודיע על התפטרותו

מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין הודיע על התפטרותו מתפקידו לאחר שבשבוע שעבר זומן לשימוע לפני פיטורים. הסיבה: מאבקים בינו ובין הדירקטוריון (חדשות בארץ)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, הודיע על התפטרותו מתפקידו לאחר שזומן לשימוע לפני פיטורים. רוטשטיין כינס את ראשי אגפי בית החולים והודיע להם על החלטתו לעזוב ולוותר על זכות השימוע שלו.

כזכור, בשבוע שעבר נמסר מהדסה כי "דירקטוריון הדסה החליט פה אחד לזמן את פרופ' רוטשטיין לשימוע על מנת לשקול את סיום העסקתו".

על פי הדיווחים הסיבה לרצון לההביא לפיטוריו הוא מאבק בינו לבין הדירקטוריון. לטענתם רוטשטיין התעלם מההחלטות הדירקטוריון באופן מופגן ופגע בהתנהלותו של בית החולים ובגיוס התרומות שלו.

רוטשטיין בכנס ירושלים לפני שלוש שנים (ערוץ 7, קובי סלע)

כזכור, רוטשטיין שעובד בבית החולים מאז פברואר 2016, אז הובא להציל את בית החולים ממשבר כלכלי, כבר קיבל בעבר מכתב פיטורים בתהליך שנעצר ברגע האחרון בידי שר הבריאות דאז יעקב ליצמן.

לרוטשטיין יש גם חלק גדול מאד בהריסתה של מחלקת האונקולוגיה לילדים בבית החולים שנחשבה לאחת הטובות בארץ ובשל התנהלותו של רוטשטיין הצוות הרפואי שלה ברובו נטש את בית החולים. בזמנו נערך מאבק מתוקשר של הורי הילדים החולים מול רוטשטיין שקיבל את תמיכת משרד הבריאות וליצמן שעמד אז בראשו והמהלך אותו נקט עבר למרות הנזק הכבד לילדים ולבית החולים.

על פי הדיווחים מי שככל הנראה תחליף את רוטשטיין היא ד"ר אסנת לב ציון קורח, מנהלת בית החולים שמיר אסף הרופא, ללב ציון קורח כבר עבר ניהולי בהדסה כששימשה בעבר כמנהלת הדסה הר הצופים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר