חבלה משמעותית

התעללה בבנה הפעוט? מעצר האם הוארך

גורמים במרכז הרפואי 'אסותא' שדיווחו למשטרה על פעוט שסובל מחבלות בראשו, הובילו למעצרם של ההורים. האב נחקר והכחיש • היום הוארך גם מעצרה של האם (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מעצרה של האם, החשודה בהתעללות בבנה בן ה-11 חודשים, שנעצרה הבוקר (ראשון), הוארך בשלושה ימים נוספים. בעלה, כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אברך כבן 26 תושב העיר אשדוד, נעצר אמש והובא לחקירה.

המעצר הגיע לאחר שגורמי הרפואה בבית החולים 'אסותא' דיווחו בשבת למשטרה על פעוט שסובל מחבלות בראשו. בית המשפט האריך את מעצרו של האב בשלושה ימים לאחר שנקבע כי יש חשש סביר שהעבירות אכן בוצעו. האב הכחיש במהלך החקירה כי הכה את בנט הפעוט וטען כי החבלות נגרמו כתוצאה מנפילה. אך, כאמור, בית המשפט לא קיבל את הטענה והאריך את מעצרו ומאוחר יותר גם את מעצר האם.

בנימוק ההחלטה להארכת מעצר, כתב השופט: "הפעוט אשר הובא לבית החולים על ידי הוריו הינו בן 11 חודשים בלבד, ובמשך תקופת חייו הקצרה כבר נתגלו בראשו שני שברים, אחד משמעותי, כשבהתאם לדוח הרפואי הוא אושפז בטיפול נמרץ. גם אם מקור החבלה הינו תאונתי, הרי שהמשיבים שניהם לא שופכים אור על נסיבות גרימת השברים".

עורך דינה של האם טען לחפותה וביקש לשחררה בהקדם. "לא עוצרים כל אדם שמביא את בנו לטיפול", אמר עורך הדין. "בגלל שרופאה רשמה מילה? תינוק הגולגולת שלו דקה, זה ילד בן שנה, כל דבר יכול לגרום. אם הייתה רופאה אחרת שהייתה רושמת אחרת, לא היו עוצרים אותה. באו ואמרו 70 אחוז מהזמן ההורים נמצאים לצד הפעוט אז נעצור אותם".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עצרה היום לחקירה תושב אשדוד בשנות ה 20, לאחר שעפ"י החשד גרם חבלות לבנו הפעוט כבן ה 11 חודשים.

"החקירה החלה הבוקר בעקבות דיווח שהתקבל מגורמי הרפואה, אודות פעוט שפונה לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלה בראשו, והוא עודנו מאושפז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר