הלוחמים הופתעו

בתא המטען: שני ילדים מחויבי בידוד • צפו

לוחמי מג"ב שפעלו בשכונת פסגת זאב בירושלים עצרו רכב פרטי ובו ילדים בני 5 ו-10 שישבו בתא המטען; אמם טענה כי הם שהו שם - משום שהם מחויבים בבידוד; צפו בתיעוד (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הילדים בתא המטען (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי עוטף מג"ב שפעלו הלילה (שלישי) בדרך עוזי נרקיס בירושלים, הבחינו ברכב פרטי שעורר את חשדם בעקבות שני ילדים שישבו בתא המטען.

לאחר עצירת הרכב לבדיקה מעמיקה, נמצא כי מדובר בילדים בגילאי 5 ו-10, תושבי בית חנינה. בתחקור של אם הילדים שנהגה ברכב נמצא כי כלל הנוסעים ברכב הנם מחויבי בידוד ולכן, לטענתה, הילדים בתא המטען. בעקבות המקרה, בוצעה אכיפה ונרשמו דו"חות בהתאם.

רש"ט אורנה חלמיש, לוחמת מג"ב שעצרה את הרכב, סיפרה כי "במהלך הנסיעה אנחנו מזהים רכב מסוג מאזדה לפנינו, הבגאז' של המאזדה נפתח וזיהינו שם ילד קטן, מה שהעלה בנו את החשד. ביקשנו מהרכב לעצור - הוא לא עצר, חסמנו אותו מצד ימין, לאחר מכן פרקנו אל הרכב וזיהינו שם נהגת עם שתי ילדות קטנות.

רש"ט אורנה חלמיש, לוחמת מג"ב (צילום: דוברות המשטרה)

"ביקשנו ממנה לפתוח את תא המטען, היא התנגדה ולא רצתה. בסוף היא פתחה וזיהינו שני ילדים, מה שגרם לנו להיות מופתעים - למה שאמא תשים את הילדים שלה בבגאז'. האמא התחילה להתלהם, ולהגיד 'הוא נכה, הוא נכה', אמרתי לה למה את שמה אותו מאחורה, למה את שמה את הילדים בבגאז'? זה סכנה ממשית לחנק.

"לאחר מכן עשינו בדיקת מסוף והתבר שכולם אמורים להיות בבידוד, הם חזרו מחו"ל והפרו בידוד קורונה. במהלך הבדיקה הנהגת התחילה להגיד שהיא שמה את הילדים מאחורה בבגאז' כדי לבודד אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר