ההקלטה נחשפת

האב שיתף את ביבי בשיחתו הקשה עם בנט: "אמרתי לו, ממה אתה מפחד"

"לא יכולתי לשלוט בעצמי", הסביר אביו של בראל, לוחם מג"ב שנאבק על חייו, בשיחתו עם נתניהו, שהתקיימה זמן קצר אחרי שדיבר עם בנט בעצבים • תוכן השיחה המלא נחשף (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום נתניהו: אבי אוחיון, לע"מ. משמאל: אב החייל, צילום: מסך, חדשות 12)

בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר וכיום יו"ר האופוזיציה, התקשר בתחילת השבוע לאביו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה ונלחם על חייו. במהלך השיחה, שהתקיימה לאחר השיחה עם בנט, שיתף האב את נתניהו בדברים שהטיח בבנט, ובהמשך קרא: "תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם".

השיחה עם נתניהו התקיימה בצורה רגועה, שונה לחלוטין מהסגנון שבו דיבר האב עם ראש הממשלה בנט - שיחה שבמהלכה, כזכור, התבלבל בנט בשמו של החייל ובהמשך התנצל על כך, ועוררה ביקורת רבה.

"התקשרתי לשאול לשלומו של בראל", אמר נתניהו בפתח השיחה לאב. נתניהו הוסיף: "אני יודע שאלה רגעים מאוד קשים, ולכן אני רוצה שתדע שאנחנו מחבקים אתכם. אני חושב שכל עם ישראל מחבק אתכם כרגע, ומחבק ואת בראל".

האב הגיב ליו"ר האופוזיציה: "תודה, שהשם יברך אותך", ושאל: "אני יכול להגיד כמה מילים?" נתניהו אישר: "בבקשה".

בשלב בזה החל האב לקונן על חוסר האחדות בהנהגה הפוליטית, ושיתף את יו"ר האופוזיציה בדבריו, קודם לכן, עם ראש הממשלה בנט. "מתי תגיעו למסקנה במדינה הזו שהחיילים שלנו הם לא ברווזים? לא ליכוד, לא מערך.

"בנט צלצל אליי גם. אמרתי לו 'מה, אתה מפחד? אתה מפחד מהממשלה הזו? מה אתם מנוולים?' - זה מילה קצת גסה, התבטאתי, לא יכולתי לשלוט בעצמי - אמרתי לו, איך אתם עושים דברים כאלה, לא יודעים לקחת אחריות ממשלתית כולם יחד. זה בן יחיד יש לי. הוא פצוע אנוש, אחרי שני ניתוחים שעבר היום".

בהמשך אמר האב לנתניהו: "תפסיקו, תעשו יד אחת", והוסיף ודיבר בכאב על הצבת החיילים סמוך לגדר, מה שהוביל לפגיעה האנושה של בנו. "תפסיקו לקדם את האנשים קדימה, מה זה ליד הגדר? אי אפשר להגיד להם אחורה ליד הגדר? מה זה זה? אין החלטה ברורה? תעשו יד אחת. בבקשה מכם תעשו יד אחת כולכם. לא ימין לא שמאל, תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם".

נתניהו סיים את השיחה: "יוסי אני מאחל לך ומתפלל בשבילך ובשביל רעייתך ובשביל בראל ויש לך את כל האהבה שלנו, שאלוקים ישמור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר