לאחר שבועיים

החיסון השלישי: רמת נוגדנים של 95% בקרב המתחסנים

על רקע העלייה בתחלואה וחציית קו ה-10,000 נדבקים ליום. בדיקת רמת הנוגדנים בקרב המתחסנים בחיסון השלישי, מעלה כי ישנה עלייה של 95 אחוזים, לאחר 16 יום (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כמעט חודש אחרי תחילת מנת החיסון השלישי כנגד נגיף הקורונה, נתוני בדיקת הנוגדנים מעלים כי רמת הנוגדנים בקרב המתחסנים עלתה בשיעור גבוה מאוד, כך נחשף הערב (רביעי) ב'חדשות 12'.

בדיקת משרד הבריאות, מעלה כי שבוע אחרי החיסון נצפתה עלייה של 86% ברמת הנוגדנים בקרב המתחסנים, 16 יום לאחר מכן נצפתה עלייה נוספת והגנה של 95% מפני הידבקות בנגיף, כמו כן, החיסון יעיל מאוד כנגד תחלואה ברמה קשה בשיעור של 97%. הנתונים מעלים תקווה כי העומס בבתי החולים יופחת בקרוב, עם ירידת התחלואה.

הנתון מגיע בנוסף להודעת ארגון התרופות והמזון האמריקני - FDA בתחילת השבוע על אישור קבוע ורשמי לחיסון, אך יש לסייג זאת כיוון שהאישור ניתן רק לשני החיסונים, לפחות בשלב זה.

נוכח הנתונים המוכיחים כי החיסון אכן מונע הידבקות, במשרד הבריאות מקווים כי קצב המתחסנים יגדל ובכך תמנע התפרצות גדולה נוספת.

עם זאת, התחלואה ממשיכה לעלות, משרד הבריאות דיווח הערב (רביעי) על 10,001 נדבקים חדשים ו-75,403 חולים בקורונה, 688 מתוכם חולים קשה ו-139 מונשמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר