היערכות לחגים

כך המשטרה נערכת לחגי תשרי ולחזרה מאומן

בסדרת דיוני היערכות לקראת חגי תשרי נקבע כי המשטרה תתגבר אלפי כוחות ברחבי הארץ במהלך החגים, בניסיון לשמור על ההנחיות; השבים מאומן הוגדרו ברמת תעדוף 5 (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

משטרת ישראל הודיעה כי היא נערכת לקראת החגים הקרבים והחזרה מאומן בצל נגיף הקורונה. היום (שלישי) התקיימו סדרת דיוני היערכות בראשות השר לביטחון הפנים, משטרת ישראל ומטה אכיפת תקנות הקורונה.

בין ההחלטות שהתקבלו נקבע בסיכום של המשרד לביטחון פנים כי משטרת ישראל ומשרד התחבורה ידאגו כי השבים מאומן יחזרו לביתם בהסעות ייעודיות שיעמדו לרשותם לכל רחבי הארץ וזאת בכדי שלא יסעו בתחבורה ציבורית.

עוד הוחלט להגדיר את השבים מאומן ברמת תעדוף 5, הרמה הגבוהה ביותר לביקורים ואכיפת בידוד כך שכוחות גדולים ייקחו חלק במבצע האכיפה הממוקד.

כמו כן, מפכ"ל המשטרה הדגיש את הצורך בפעילות מודיעינית וחקירתית נגד זיופי אישורי התו הירוק בדגש על נמל התעופה בן גוריון, והטיל את המשימה על יחידת ההונאה של מחוז מרכז.

בנוסף, בחגי תשרי ובדגש על יום כיפור המשטרה תתגבר באלפי כוחות יס"מ את הערים המעורבות ואת ירושלים וכן תמפה את הישיבות ובתי הכנסת הגדולים אשר בהם צפויות התקהלויות רבות משתתפים במטרה לבצע אכיפה, בנוסף, המשטרה תנהל הידברות עם ראשי קהילות במטרה לצמצם את ההתקהלויות בבתי הכנסת, לעודד תפילות באוויר הפתוח והקפדה על עטיית מסכה.

כמו כן, המשטרה תאכוף ותאבטח את התפילות בכותל על פי המתווה שאושר שעומד על כ- 8,000 מתפללים, במקרה הצורך יוקרנו התפילות באיזור העיר העתיקה על מסכים.

הערכות המצב התקיימו בראשות השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, מנכ"ל המשרד, תומר לוטן, ראש אג"מ, ניצב אבי ביטון, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן וגורמים נוספים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר