למרות ההנחיות

פרויקטור הקורונה: ממליץ להתפלל בחגים במרחב הפתוח

בתדרוך לתקשורת נשאל פרופסור זרקא על התפילות הצפויות בימים הנוראים בבתי הכנסת, ואמר כי במשרד הבריאות "ממליצים לציבור להעדיף תפילה בחוץ ולא בתוך בית הכנסת" (חדשות בארץ)

פרופ' זרקא (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

לקראת הימים הנוראים והחגים הבאים עלינו לטובה, פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, קרא לכל מי שלא התחסן לבצע בדיקות מהירות, "על מנת לוודא שאין סכנה להדביק את המבוגרים, הסבים והסבתות".

בתדרוך לתקשורת נשאל זרקא גם על התפילות הצפויות בחגים בבתי הכנסת, ואמר כי במשרד הבריאות "ממליצים לציבור להעדיף תפילה בחוץ ולא בתוך בית הכנסת", זאת למרות שכרגע על פי ההנחיות ניתן לקיים מניינים בבתי הכנסת כשמעל 50 איש יש צורך בתו ירוק.

זרקא התייחס גם לפתיחת שנת הלימודים ואמר, כי "זה לא משהו ברור מאליו. אין לנו שום הבטחה או הבנה שבשנת הלימודים לא יהיו מקרי חולי, ולא נסגור כיתות או בתי ספר. זה מהדברים שמונחים על השולחן".

בבתי הכנסת השונים נערכים כבר לתפילות הימים הנוראים, כך לדוגמא בבית הכנסת הגדול בירושלים יתקיימו התפילות עם החזנים ומקהלת בית הכנסת הידועה בניצוחו של אלי יפה. מי שירצה להגיע לתפילה שם יצטרך תו ירוק ולא פחות מ-800 ש"ח, דמי מקום לתפילות הימים הנוראים. כרגע לא נראה שינתנו הנחיות חדשות בנוגע לבתי הכנסת זמן קצר כל כך לפני ראש השנה.

כזכור, בשנה שעברה בימי ראש השנה היה סגר ומי שהיה צריך להגיע למקום בו הוא אמור להיות חזן או בעל תוקע נדרש לאישור מיוחד של משרד הדתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר