"הרכב דהר, לא ניסה לבלום"

טרגדיה בליל כיפור: נער נדרס למוות חודש לפני בר המצווה

בליל יום כיפורים נער צעיר שהתכונן לבר מצווה, רכב על אופניו, ונדרס למוות בידי נהג, שלפי החשדות היה שיכור • עדת ראייה תיארה את הרגע המחריד: "הוא שאל אם זו הדרך" • רה"ע עורר סערה (ארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חודש לפני שהוא חוגג בר מצווה, נער נדרס אמש (ליל יום הכיפורים) למוות ליד מחלף גבעת שמואל, לאחר שנדרס בכביש 4 בעת שרכב על אופניו. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע. החשד הוא כי הנהג היה שיכור בעת שנהג.

עדת ראייה, שפגשה את הנער דקות לפני התאונה, תיארה לאתר ynet את הרגעים המחרידים. "הוא שאל אם זו הדרך לפתח תקווה - ופתאום הגיע רכב במהירות מטורפת", סיפרה ל-ynet. "הוא לא ניסה לזוז הצידה, לא לבלום. נסע ישר אלינו. רציתי למשוך את הילד וזה היה מאוחר, ואז שמעתי פיצוץ. הסתובבתי אחורה, ראיתי עננת אבק גדולה והתחלתי לצרוח".

ראש העיר רמת גן כרמל שאמא פרסם הערב התכתבות שלו עם אם הנער, שבה טענה כי היא זקוקה לטיפול נפשי, ועורר סערה בקרב גולשים שביקרו אותו על חשיפת פרטים אישיים והאשימו אותו כבעל "תאוות פרסום".

פראמדיק מד"א דורד בארכה וחובש רפואת חירום במד"א רמזי אגבאריה סיפרו: "הנער רכב על האופניים כשהוא ממוגן בקסדה ומגנים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. יחד עם צוותים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם. בבית החולים למרות מאמצים ארוכים של הרופאים להציל את חייו הם נאלצו לקבוע את מותו".

נהג הרכב, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, נעצר לחקירה בידי בוחני המשטרה של מחוז תל אביב, והערב (חמישי) יובא בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה לדיון בבית המשפט השלום תל אביב בבקשה להאריך את מעצרו.

על פי דיווחים של גורמי רפואה, רוכב האופניים שנדרס למוות הינו תושב העיר רמת גן, בן 12 כאמור. הוא פונה במצב אנוש אל המרכז הרפואי וולפסון, ובתום ניסיונות החייאה שביצעו בו הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה אמש בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה סמוך לשעה 19:00 בכביש 4 ליד מחלף. ג.שמואל במעורבות רכב פרטי ורוכב אופניים".

ממד"א נמסר: "אתמול בשעה 19:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על נער שרכב על אופניים בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל ונפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון נער בן 12 במצב אנוש מחוסר הכרה. בבית החולים נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר