לשכת בנט

התקיפה בקפריסין: "המיליארדר טדי שגיא לא היה היעד"

לשכתו של ראש הממשלה בנט, מחזקת את מה שהגיב אמש, המיליארדר טדי שגיא - "אין מדובר באירוע פלילי, ואיש העסקים לא היה היעד למתקפה", נמסר מלשכת רה"מ (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ניסיון החיסול בקפריסין: לשכת ראש הממשלה בנט, מחזקת היום (שני) את גרסת המיליארדר הישראלי טדי שגיא, וטוענת, כי הוא לא היה היעד לתקיפה.

כזכור בתחילה דווח באתרי החדשות כי שמו של המיליארדר הישראלי הוא טדי שגיא בן 48. אך שגיא דחה זאת ומטעמו הוסבר כי מדובר באירוע טרור איראני שסוכל, וכי היעד לחיסול לא היה טדי שגיא. "מדובר באירוע טרור איראני - שסוכל", נמסר מקבוצת טדי שגיא. "היעד לחיסול איננו טדי שגיא אלא ישראלים בקפריסין. מצער שקל כל כך לפרסם מידע שגוי ולפגוע בשמו של אדם".

מלשכת בנט נמסר היום כאמור: "בניגוד לחלק מהפרסומים אמש בנוגע לאירוע בקפריסין, אבקש להבהיר, בשם גורמי הביטחון, כי מדובר באירוע טרור שכוון ע"י איראן כנגד אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בקפריסין. אין מדובר באירוע פלילי, ואיש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה".

בתוך כך, הבוקר (שני) שוחח הדן אורנשטיין, יועץ התקשורת של קבוצת טדי שגיא, עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM והתייחס לסיכול החיסול של המיליארדר, אמש, וטען כי מדובר בוודאות באירוע ביטחוני.

"ניסיון הפיגוע לא יועד ספציפית לשגיא אלא לישראלים שעובדים בקפריסין", אמר אורנשטיין. לדבריו, "אם היו נתקלים בטדי שגיא אני מניח שהיו שמחים לפגוע בו אבל היה מדובר בניסיון פיגוע בישראלים שנמצאים על אדמת קפריסין".

לפי דיווחים באתר Philenews, המתבססים בין היתר על גורמים במשטרה המקומית בקפריסין, המחסל נשא עמו דרכון רוסי ונעצר בשבוע שעבר לאחר שעורר את חשדן של הרשויות, זאת בשל חציית הגבול הממושכת שלו לאחרונה.

במכונית השכורה שבה נהג מצאו השוטרים, כך לפי הדיווחים, אקדח, קליעים ומשתיק הקול. עוד עולה כי הוא החנה את מכוניתו בסמוך למקום שבו התגוררו ועברו ישראלים שלכאורה היו יעד לחיסול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר