אחרי ניסיון ההתנקשות

טדי שגיא מגיב: "אני לא מרגיש שום חשש"

המיליארדר הישראלי שניצל משכירי חרב שהושכרו כדי להתנקש בחייו, פורס את גרסתו לאירועים בראיון נרחב ומדבר על מצבו ועל מצב בני משפחתו. והוא נשמע אופטימי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

אחרי שיווחים שונים לפיהם נשלח מחסל לקפריסין בכדי להתנקש בחייו של איש העסקים טדי שגיא, שגיא הגיב בריאיון שהעניק ל-103FM ואמר כי "אני מרגיש מצוין, אלו דברים שקורים וצריך לחיות איתם".

עוד אמר כי "לא קיבלתי שום התרעה ברמה האישית. אני גר באי עם משפחתי עושה עסקים באי והכל כרגיל. אני לא חושב שהוא כוון אליי אישית. גם לא פנו אלי אף גורם שמדובר בי. כמו שקראתי בעיתון מדובר בישראלים בקפריסין שהיו והיוו כמטרה והמטרה הזו הוסרה".

שגיא אמר כי הכל ממשיך כרגיל "העסק עובד כרגיל בקפריסין נשארות משפחה יש אלפי ישראלים כרגע באי והכל מתנהל כרגיל. אני בלונדון, והעסקים שלי מתנהלים כרגיל, אני לא חושש והאמת גם לא שואל, ברמה האישית אני לא מרגיש שום חשש. לא קיבלתי הנחיות מיוחדות מאף גורם. כמו שכולנו קראנו והבנו יש אירועים כאלה ואחרים בכל מיני מקומות בעולם וקפריסין הייתה היעד האחרון".

בנוסף, אמר שגיא כי הוא לא חושש. "אני אבא ל-6 ילדים ואשתי בהריון, אני לא חושש למשפחה שלי. אני מרגיש מצוין בקפריסין באירופה ובכל מקום בעולם וגם בארץ ישראל. אני מסתכל על זה בהשקפה שהחיים מתנהלים כרגיל. לפקוח עין תמיד זה דבר טוב, אבל אני לא מרגיש לא ברמה האישית ולא לישראלים שאמור להיות חשש להתחיל לשנות שגרת חיים. זה דברים שקורים וצריך לחיות איתם. כרגע אני לא רואה שום חשש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר