אסון ביישוב

הפעוטה שנשכחה שעות ברכב מתה בבי"ח

פעוטה בת שנה וחצי, נמצא בתוך רכב סגור, לאחר שעות שהייתה סגורה בו. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה בפעוטה, כשהגיעה לביה"ח, נקבע מותה (חדשות)

(צילום ארכיון: משה מזרחי)

כוחות ההצלה והחירום, הגיעו בשעה האחרונה (רביעי) למושב מתן שבשומרון, לאחר שהתקבל דיווח, על פעוטה כבת שנה שנשכחה בתוך הרכב, לאחר כשעה, הודיע בית החולים, על פטירתה של הפעוטה..

על פי ההערכה הראשונית, הפעוטה הייתה סגורה בתוך הרכב במשך מספר שעות, ככל הנראה מהשעה 08:30 בבוקר.

בן המשפחה שהיה אמור לקח אותה למעון, ככל הנראה שכח, כשחזר, הבחין בפעוטה והזעיק את כוחות החירום.

כוחות ההצלה וצוות מד"א החלו לבצע בפעוטה החייאה, ומצבה מוגדר קשה מאוד, והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים מאיר בכפר סבא.

ממד"א נמסר תחילה: "בשעה 15:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פעוטה מחוסרת הכרה לאחר שהשהתה זמן ממושך ברכב סגור בישוב במועצה אזורית דרום השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר פעוטה כבת שנה במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה לברור נסיבות אירוע בו תינוקת כבת שנה פונתה לביהח במצב אנוש לאחר שנשכחה בתוך רכב".

"במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות הפעוטה אשר נשכחה בישוב בשרון ברכב המשפחה למשך מספר שעות.
התינוקת פונתה במצב אנוש לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר".

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה: "מחקרים מראים ששכחה ברכב יכולה לקרות לכל אחד ולכל אחת מאתנו בשל נתק בזכרון שגורם לנו לשכוח גם את הדבר היקר לנו ביותר. לרוב זה קורה בגלל עייפות, לחץ, יציאה מהשגרה או הסחת דעת. בחודש מרץ תכנס לתוקף התקנה המחייבת כל מי שמסיע ילדים מתחת לגיל 4 להתקין ברכב מערכת חכמה למניעת שכחה ברכב. אנחנו קוראים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה וממליצים להקדים ולהתקין מערכת מתאימה. לצד זאת, חשוב לזכור שאף מערכת אינה תחליף להתנהגות בטוחה ולאימוץ הרגל מציל חיים - בסוף כל נסיעה פותחים את הדלתות האחוריות לוודא שאין אף אחד ברכב או מתקשרים לבן או בת הזוג בכל פעם שמגיעים ליעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר