הקטל בכבישים • צפו

יצא להחליף גלגל ונהרג ממשאית שדהרה לכיוונו

מותו של גבר כבן 40 נקבע הבוקר בכביש 4, לאחר שנפגע ממשאית חולפת • לפי ההשערות ההרוג עמד בשולי הכביש כדי להחליף גלגל ברכב, בעת שהמשאית דהרה לכיוונו (בארץ)

זירת התאונה, היום (צילום תמונה: דוברות המשטרה. וידאו: תיעוד מבצעי מד"א)

הולך רגל שעמד בשולי כביש 4 סמוך ליער חדרה, לפי ההשערות כדי להחליף גלגל ברכב, נפגע ממשאית חולפת בצורה קשה מאוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שחשו לזירה ביצעו בדיקות אולם נאלצו לקבוע את מותו בתוך זמן קצר. המשטרה חוקרת את המקרה.

פאראמדיקית מד"א שולמית ארינוס, תיארה: "ראינו בשולי הכביש רכב פרטי עם תקר בגלגל. בסמוך, ליד גדר ההפרדה, שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ארינוס הוסיפה ותיארה: "בהמשך הכביש עמדה המשאית עם סימני פגיעה בחלקה הקדמי, נהג המשאית גבר בשנות השלושים היה נסער ולא נזקק לטיפול רפואי".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 06:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הולך רגל שנפגע ממשאית, (ככה"נ בזמן החלפת גלגל ברכב), בכביש 4 סמוך לצומת יער חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, מדווחים על גבר כבן 40 שנהרג בקום וקובעים את מותו".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על גופת אדם שנמצאה מוטלת על כביש 4 סמוך ליציאה הדרומית מחדרה. מחקירה ראשונית עלה כי בזמן שהנהג, תושב חדרה בן 42 ירד מרכבו, הוא נפגע ממשאית שעברה במקום ומותו נקבע במקום עי גורמי רפואה. הנהג הפוגע, תושב ג'סר א זרקא בן 25 עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של מרחב מנשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר