40.91 אחוזים

ראש מועצת נחל שורק הנבחר: שי רייכנר

שי רייכנר, ניצח בבחירות לראשות מועצת נחל שורק לאחר שגרף 40.91% מהקולות; אחוז ההצבעה: 75.5%; רייכנר, נתמך על-ידי ראש המועצה היוצא ועל-ידי 'דגל התורה' (בארץ)

שי רייכנר (צילום: יהונתן הזה)

שי רייכנר, ניצח הערב (שלישי) בבחירות לראשות מועצת נחל שורק לאחר שגרף 40.91% מהקולות. רייכנרף נתמך על-ידי ראש המועצה היוצא ועל-ידי סיעת 'דגל התורה', לאחר שזכה לברכתם של גדולי ישראל.

במקום השני הגיע גילי גבעתי - שקיבל 22.6% מהקולות, עוזי בריח - 15.6%, דוד אביכזר - 14.4% ורמי ברדוגו שקיבל 6.5% מהקולות.

אחוז הצבעה הכולל בבחירות עמד על 75.5% שהם 4,063 מצביעים מכלל 5,384 בעלי זכות הבחירה במועצה.

הבחירות למועצה התקיימו לאחר שראש המועצה הנוכחי, אלי אסקוזידו, הודיע על פרישתו מהתפקיד בשל מינויו לראש רשות העתיקות.

רייכנר, הוא תושב היישוב יד בנימין ופעיל ציבור, המכהן כיום כמנהל הדיגיטל והפיתוח הכלכלי בחברה למתנ"סים הארצית ואף משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל כספים בפועל בחברה.

רייכנר הציג רקורד של עשייה ציבורית. הוא מכהן בין השאר כחבר בחוג הידידים של עמותת 'יד תמר', התומכת ומסייעת למשפחות חולי סרטן ומצבי משבר, ודירקטור באגודה למרכזים קהילתיים. בנוסף, רייכנר הוא ממייסדי הקרן לערבות הדדית ואף שימש כיושב הראש שלה במשך 3 שנים.

את פעילותו הציבורית במועצה האזורית נחל שורק החל רייכנר בגיל 29, אז מונה למנכ"ל מתנ"ס המועצה האזורית נחל שורק, הממוקם ביד בנימין.

"אני מגיע להתמודדות הזו עם תחושת שליחות גדולה", אמר, "אני בטוח כי אוכל להמשיך ולמנף את העשייה והמורשת החיובית שהותיר אחריו ראש המועצה היוצא, ולקדם את כלל יישובי המועצה מספר צעדים קדימה ובשמירה".

"אנחנו נשמור על האופי של כל אחד מהישובים כפי שהוא כיום, בהתאם לרצון של האוכלוסייה המקומית ונדאג שיישמר הסטטוס קוו המבורך, שהוכיח את עצמו עד היום", מסר רייכנר.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שוחח עם ראש המועצה האזורית נחל שורק הנבחר, מר שי רייכנר ובירך אותו על נצחונו בבחירות. ח"כ גפני אמר לרייכנר כי מאחל שיהיה לו סייעתא דשמיא באתגרים הרבים העומדים לפתחו. מר רייכנר ביקש להודות להרב גפני על תמיכת 'דגל התורה' במועמדותו שהביאה לבחירתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר