צפו בשיחה המלאה

בנט ולפיד שוחחו עם בני הזוג אוקנין; "מודים לבורא עולם"

לאחר שמונה ימים, בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין חזרו היום ממעצרם בטורקיה אל ישראל. רוה"מ בנט ולפיד שוחחו עמם; "זה לא מובן מאליו מה שעשיתם. הפכתם עולמות" • צפו בשיחה המרגשת (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ולפיד מושחחים עם בני הזוג (צילום: יוסי אלוני וחיים צח • וידאו (עלה לשרת): עומר מירון/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ)

"קרה לנו נס חנוכה פרטי משלנו" לאחר שמונה ימים בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין חזרו היום (חמישי) ממעצרם בטורקיה אל ישראל, הזוג שוחרר כבר אמש, אך הוטל על כך איפול עד חזרתם לארץ, עם חזרתם לביתם שבמודיעין, בני הזוג נשאו דברים בפני התקשורת וכן שוחחו עם ראשי הממשלה בנט ולפיד.

שעות לאחר שנחתו בארץ, ראש הממשלה, נפתלי בנט, דיבר עם בני הזוג וילדיהם: "אמרתי לך שאנחנו עושים הכל, ובאמת עשינו הכל", אמר לביתם שירז, "את היית שותפה נהדרת. האיפוק של המשפחה היה חיוני מאוד בימים האלה", הוסיף.

"תמסרי חיבוק בשמי לאופק הקטן. הנה, אמא ואבא חוזרים הביתה. אני מקווה שיהיו לכם ימים רגועים עכשיו. אני שמח שהם חוזרים אליכם".

נטלי אוקנין אמרה לראש הממשלה: "כבוד ראש הממשלה, נפתלי בנט, אנחנו רוצים להגיד לכם מקרב ליבנו - זה לא מובן מאליו מה שאתם עשיתם. הפכתם עולמות, הייתם לצידנו. אני שמעתי שכבוד השר, דיבר כל יום עם משפחתי, וגם כבוד ראש הממשלה. דיברתם עם משפחתי, דיברתם עם אחיותיי, עם אחי, עם בתי שירז, עם כולם. אני יודעת שכל הממשלה נרתמה, הפכתם עולמות למעננו, זה לא מובן מאליו בכלל. אנחנו אסירי תודה. אנחנו חזקים בזכותכם".

נטלי תיארה איך בנה אופק הגיב כשחזרה לביתה: "הוא שמח, קפץ עליי, קפצתי עליו, נשיקות, חיבוקים, זה היה מדהים, זה היה מרגש, זה היה מיוחד במינו".

"הצלתם נפש אחת ועוד נפש, והצלתם בעצם את כל העולם ואיחדתם את כל עם ישראל", הוסיפה נטלי.

שר החוץ, יאיר לפיד שהשתתף גם הוא בשיחה סיפר לנטלי על פעילות ביתה לשחרורה: "תשמעי, שירז היא ילדה מדהימה. הדבר הזה שילדה בת 20 הובילה את כל הדבר הזה. אנחנו שולחים לכם חיבוק ואהבה מכל עם ישראל, ולכו לישון איזה 20 שעות לדעתי. אני הולך לישון 20 שעות".

לפני שעה קלה, ירדו בני הזוג לדבר עם התקשורת. נטלי ביקשה להודות: "תודה על הדמעות שלכם, תודה לבורא עולם". אמרה, היא תיארה את שאירע בזמן שהותה בכלא: "התפילות שהתפללתי בתוך התא מעצר, הפסוקים שקראתי שזכרתי מהתהילים, הם חיזקו אותי ואימצו אותי".

"קרה לנו נס", אמרה, "אנחנו שמונה ימים ושמונה לילות היינו בתוך כלא וקרה לנו נס חנוכה פרטי, היום כשהשתחררנו וכשאנחנו חוזרים אל ביתנו, אל ילדנו, אל הורי, אחיותי, גיסותי והחברים".

"חוזרים לעבודה שלנו", סיפרה, "שנינו נהגי 'אגד', נהגי אוטובוס, אנחנו גאים בעבודה שלנו, אני אוהבת את העבודה שלי, אני אוהבת את הנוסעים שלי, אני רוצה כבר לחזור לעבודה, לחזור לקו 83 ולכל הנוסעים שמכירים אותי".

"תודה לכל עם ישראל, תודה", אמרה לסיום.

בן זוגה, מורדי ביקש להודות: "לכל מי שעבד במשרד החוץ, לכל אחד ואחד. עכשיו אנחנו צריכים להגביר כוחות שנוכל לדאוג לילדים ושנוכל לחזור לשגרה", כשנשאל על מה שאירע בעת שהותם בכלא סירב להגיב ואמר "תבינו אותנו, אנחנו חוששים ורוצים לאגור כוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר