בבית החולים • צפו

לוחמי מג"ב שנטרלו את המחבל ביקרו את החרדי הפצוע

לוחמי מג"ב שנטרלו את המחבל בפיגוע שהתרחש בשבת בשער שכם, הגיעו היום לבקר את הבחור החרדי שנפצע; "שמחים שהצלנו את חייך" • מפקד מחוז י-ם ללוחמים: "עשיתם עבודה מקצועית ונחושה, הגיבוי שלנו הוא מלא ואנחנו איתכם לאורך כל הדרך" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הלוחמים מבקרים את הבחור שנפצע - בבית החולים (צילום: דוברות המשטרה)

הפיגוע בשבת בעיר העתיקה בירושלים: לוחמי מג"ב שנטרלו את המחבל, שדקר את בחור הישיבה החרדי בשער שכם, הגיעו היום (ראשון) לבקר את הבחור הפצוע בבית החולים.

הלוחמים סיפרו לבחור ששכב במיטה בבית חולים את השתלשלות האירוע: "נתנו לך מענה ראשוני, כאשר במקביל רצנו למחבל על מנת לסגור את הזירה, ווידאנו שאתה מפונה לבית החולים בצורה הכי מהירה ומדויקת שיש, ואנחנו שמחים שהצלחנו להציל לך את החיים.

לאחר מכן, הגיעו הלוחמים לכנס ב'זכרון מנחם', שם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, שיבח את הפעולות המהירות שביצעו בזירת הפיגוע: "אני לא יכול לדמיין מצב של תגובה טובה יותר מהמענה שלכם אתמול לפיגוע. המודעות שלכם מול הסיטואציה והכניסה למצב הובילה לתגובה מהירה ונחושה. כל המשטרה וכל העם מאחוריכם. ישר כוח ענק עשיתם עבודה מקצועית ונחושה, הגיבוי שלנו הוא מלא ואנחנו איתכם לאורך כל הדרך".

מפקד מחוז ירושלים

כזכור, שני הלוחמים שחיסלו את המחבל, זומנו לאחר האירוע לחקירת מח"ש, שם סיפרו: "המחבל רץ אלינו עם סכין, ירינו; חששנו שהוא קם להמשיך לדקור - ולכן ירינו שוב. ראינו קטטה, לא הבנו שזה פיגוע דקירה, ואז המחבל רץ אלינו עם סכין - וירינו; חששנו שהוא קם להמשיך לדקור - ולכן ירינו שוב, חששנו גם שאולי יפעיל מטען, ולכן ירינו שוב כדי להביא לנטרולו הסופי".

"ירינו לעברו אחרי שהוא היה על הרצפה", הסבירו הלוחמים, "כי הוא המשיך לזוז ומבחינתנו הוא יכול היה להוות סכנה, פעלנו לפי הנהלים".

הלוחם הוסיף ואמר כי "עצם החקירה באזהרה פוגעת בו והוא לא מבין למה הוא בכלל נחקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר