"לעצור את התפשטות"

החל מהבוקר: תוגבר האכיפה על התו הירוק

בצל התפשטות זן האומקירון, המשטרה תחל הבוקר באכיפה מוגברת על הגבלות הקורונה בדגש על התו הירוק • השוטרים יבקרו בבתי עסק המחויבים לעבוד על פי התו הירוק (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטר תצא הבוקר (ראשון) במבצע אכיפה נגד הפרת הנחיות הקורונה, בדגש על הפרת חובת התו הירוק במקומות המחייבים לפעול על פיו מתווה התו הירוק.

בין היתר, השוטרים יבקרו בבתי עסק ומתחמי תרבות ויבדקו שהנכנסים עוברים מציגים תו ירוק בבדיקה דיגיטלית ולא מודפסת. בין המחויבים לעבוד על פי התו הירוק: בתי כנסת מעל חמישים מתפללים, בתי מלון, האזורים הסגורים במסעדות, חדרי כושר וכנסים.

בתוך כך, ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים אמש (מוצאי שבת) הערכת מצב יחד עם ראשי סיעות הקואליציה בעניין ההתמודדות עם זן ה"אומיקרון" בישראל.

במהלך הדיון קיבלו ראשי המפלגות סקירה מראשי מערכת הבריאות בנוגע לקצב התפשטות זן ה״אומיקרון״ בעולם ובמדינת ישראל, בנוסף, דנו על הצעדים למניעת התפשטות הזן במדינת ישראל.

בדיון הוחלט כי רשימת המדינות האדומות תיבחן מדי יום ותעודכן באופן תדיר. בימים הקרובים תתווספנה מדינות נוספות לרשימת המדינות האדומות על פי הגדרות משרד הבריאות.

ראש הממשלה הנחה לקדם את החלת תו ירוק על הקניונים, בתיאום עם משרדי הכלכלה והאוצר.

לדברי בנט, במהלך הישיבה: "אנחנו במצב יותר טוב ממדינות העולם מפני שנקטנו בצעדים מהירים ונחרצים. יחד עם זאת, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה.

"אנחנו חייבים לפעול כדי לעצור את התפשטות המחלה ולמנוע מצב של אובדן שליטה על התחלואה במדינת ישראל. זה דורש פעילות נמרצת, הגברת קצב ההתחסנות באופן מיידי, ועיכוב חדירת הזן למדינת ישראל על ידי הידוק השליטה בגבולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר