למרות האיומים

סופית: אבטחת בני משפחת נתניהו - תוסר

ועדת השרים לענייני שב"כ התכנסה הבוקר לדיון בעניין אבטחת בני משפחתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, והחליטה להשאיר את ההחלטה ולהסיר את האבטחה (חדשות)

משפחת נתניהו (צילום: Yonatan Sindel /Flash 90)

ועדת השרים לענייני שב"כ בראשות השר לשירותי דת, מתן כהנא, התכנסה הבוקר (ראשון) לדיון בעניין אבטחת בני משפחתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בהמשך להחלטתה מחודש יוני האחרון.

למרות הבקשות להאריך את האבטחה, בשל הטענה אליומים כלפי בני המשפחה, נמסר כי "בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון, החלטת הוועדה נותרת בעינה".

בכך, למעשה, אבטחת בני משפחת נתניהו - שרה נתניהו והבנים יאיר ואבנר - תוסר, החל ממחר.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, התייחס להצבעתו בוועדה בעד הפסקת האבטחה על משפחת נתניהו, וכתב כי "כאשר השב"כ, משטרת ישראל והמוסד אומרים שאין איום על משפחת נתניהו, ההחלטה היא קלה. ‏אני סומך על השב"כ ועל משטרת ישראל שאם יהיה איום כזה, הוא יחשף ויטופל".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, הגיב: "הדם, חלילה, יהיה על הידיים של כל אחד משרי הממשלה המופקרת הזו. הסכנה מהאנרכיסטים של השמאל הקיצוני ממשית. אגב, יחידת "מגן" שאחראית על האבטחה כן המליצה לאבטח. אבל השב"כ מזהה איומים בערך כמו שזיהה את המרגל בבית של גנץ... האיומים לא ביטחוניים? וכהנא? וסילמן המדמיינת? זה בטחוני?".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה פוליטית שמפקירה את חיי משפחת נתניהו. ועדת שרים פשוט מתעלמת מהמציאות שקיימת, מתעלמת מהעובדה שיש הסתה מפורשת מהשמאל האנרכיסטי לפגוע בנתניהו ובני משפחתו ברשתות החברתיות ובמקום להגביר את ההבטחה מסירים אותה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "האחריות למה שיקרה, אם חלילה מישהו יפגע בבני משפחתו של נתניהו תהיה מוטלת על מי שהחליט להסיר את האבטחה ולא יוכל להתחמק מאחריות".

אמש, הגיש ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תלונה נוספת במשטרה בגין איומים על חיי משפחתו, זאת אחרי שבסוף השבוע שעבר הגיש תלונה דומה.

נתניהו הגיש את התלונה נגד אדם שקרא לפגוע במשפחת נתניהו ולהוציא את יו"ר האופוזיציה להורג; "הגיע הזמן שיפגעו בהם, מי ייתן שבאמת יפגעו בהם וביאיר במיוחד", כתב הגולש.

בציוץ שנכתב על ידי גולש אחר נכתב כי "ביבי חייב לקבל עונש מוות יחד עם כל המשפחה".

אחרי שהגיש תלונה, כתב יו"ר האופוזיציה בחשבון הטוויטר שלו: "הכתובת על הקיר, מי בממשלה הזו לוקח את האחריות על חייהם?", וזאת בניסיון להביא לשינוי ההחלטה על הסרת האבטחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר