עקץ בסרקזם

בדיקות קורונה לילדים: החוויה המעצבנת של בצלאל סמוטריץ

בסדרת ציוצים תיאר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' את ניסיונו לערוך בדיקות קורונה לילדיו. "אם נועדו להקשות כדי שאנשים יתחסנו, אז המטרה תושג ללא כל ספק", ציין בסרקזם (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

סמוטריץ' תוקף: חבר הכנסת ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', תקף הבוקר (ראשון) בסדרת ציוצים את מערך בדיקות הקורונה בישראל, ושיתף בחוויה האישית שעברה עליו.

"אפרופו שובה של הקורונה", כתב, "רצינו אתמול לגלות אחריות אזרחית ולקחנו את ארבעת הילדים הקטנים לבדיקה (שלושה קיבלו חיסון ראשון וממתינים לשני והקטנה עוד לא יכולה). אין כמעט מתחמי בדיקות של פיקוד העורף", תקף, "התוצאה: שעה נסיעה לפתח תקווה ואז שעתיים עמידה ברכב בתור מזדחל אין סופי".

סמוטריץ' תיאר את החוויה: "ילדים חסרי סבלנות (בצדק), אחד שצריך שירותים (בכל זאת שלוש שעות באוטו) ואין איפה (תור מפותל בחניון האצטדיון) והקטנה שנרדמה והתעוררה בכח לבדיקה. ואז עוד כמעט שעה חזרה הביתה".

"עכשיו תראו, אם הבדיקות נועדו רק למי שלא מתחסנים ולשבים מחו"ל שרוצים לקצר בידוד ויש עניין להקשות עליהם כדי שאנשים יתחסנו או לא יטוסו לחו"ל, אז המטרה תושג ללא כל ספק. מעטים יחזרו על החוויה הזו..." הסביר בציניות.

"אבל אם רוצים לעודד אנשים להיבדק כדי למנוע הדבקה אז לא ככה עושים את זה. החוויה אתמול לא עשתה לנו חשק לגלות שוב אזרחות טובה ולהיות חלק מהמאמץ הלאומי למניעת התפשטות זן האומיקרון", כתב לסיכום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר