ההמצאה בישיבת הממשלה

אחרי המתקפה, נפתלי בנט מתרץ: "אמרתי בטעות"

אחרי שטען כי שני נערים בבריטניה מתו לאחר שנדבקו בזן האומיקרון של נגיף הקורונה והוכח כי המקרה לא אירע, ראש הממשלה, נפתלי בנט הבהיר את דבריו בציוץ בטוויטר (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נפתלי בנט, אילוסטרציה (צילום: EMIL SALMAN/POOL)

אחרי שטען בישיבת הממשלה היום (ראשון), כי שני תלמידים בבריטניה מתו מזן האומיקרון - בעוד שהוכח כי אותם תלמידים מתו מקורונה רגילה ולא אומיקרון - ראש הממשלה נפתלי בנט הבהיר את דבריו.

"לפני יומיים פורסם ב-BBC ששני תלמידים בריטים מאותה כיתה חלו בקורונה ומתו זמן קצר אח״כ, בהפרש של שבוע", כתב בנט בציוץ ארוך שפרסם ברשת החברתית 'טוויטר'. "הבוקר, בישיבת הממשלה, התייחסתי לאירוע, אך אמרתי בטעות שהם חלו ב'אומיקרון' במקום לומר 'קורונה'".

ראש הממשלה הבהיר: "אכן, שניהם מתו לאחר שחלו בזן אחר של נגיף הקורונה, שאינו אומיקרון. ‏כך או כך - הקורונה מסכנת אותנו ואת ילדינו. אני מבקש מהורי ישראל - חסנו את ילדיכם והגנו עליהם מפני הקורונה, על שלל הווריאנטים שלה. אין צורך לקבוע תור מראש - גשו ישר למוקדי ההתחסנות".

לסיום כתב: "בואו נשמור על בריאות אזרחי ישראל ובריאות כלכלת ישראל. לציוץ צירף צילום מסך מהידיעה ב-BBC על מותם של התלמידים.

כזכור, במהלך ישיבת הממשלה טען ראש הממשלה נפתלי בנט כי שני נערים בריטיים מתו במדינתם לאחר שנדבקו בזן האומיקרון. "רק השבוע באנגליה מתו שני תלמידי חטיבת ביניים מאומיקרון", סיפר בישיבה "אחד לא היה מחוסן בכלל והשני מחוסן חלקית" - אלא שמדובר בסתירה לדברי ארגון הבריאות העולמי שעד כה לא נרשמו מקרי מוות מווריאנט האומיקרון. ומבירור שנערך ב'חדשות 12' עלה כי הסיפור כלל לא קרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר