הפיגוע בשער שכם

הוגשה הצהרת תובע נגד נהג המונית החשוד שהסיע מחבל

משטרת ישראל השלימה את חקירת נהג המונית החשוד בהסעת המחבל שביצע את פיגוע הדקירה במזרח י-ם. היום הוגשה הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד להגשת כתב אישום (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המונית שנתפסה לצורך חילוט (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל השלימה היום (שני) את חקירת נהג המונית, החשוד שהסיע את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה סמוך לשער שכם, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך לצורך הגשת כתב אישום.

מדובר על הפיגוע שהתרחש בשבת לפני שבוע וחצי, סמוך לשער שכם, ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, פתחו בחקירת המקרה, נהג המונית החשוד בהסעתו של המחבל למקום הפיגוע.

במסגרת החקירה, חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, עצרו באזור גינתון חשוד (48) תושב כפר קאסם, המשמש כנהג מונית. החוקרים, התחקו אחר המסלול שעשה החשוד עת שהסיע את המחבל עד למקום הפיגוע בסמוך לשער שכם.

עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית כנגדו, הוגשה היום נגדו בבית המשפט על ידי הפרקליטות הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד ליום 16.12 לקראת הגשת כתב אישום. בנוסף, המונית שברשותו נתפסה לצורך חילוט.

כזכור, לפני כשבוע וחצי, הגיע מחבל סמוך לכיכר שער שכם בירושלים, שם שלף סכין ודקר אזרח, ובנוסף ניסה לדקור את שוטרי מג"ב שפעלו במקום. בעקבות פיגוע הדקירה נפצע האזרח ופונה לקבלת טיפול רפואי. ערנותם ותגובתם המהירה של השוטרים שהגיבו בירי לעבר המחבל, הביאה לנטרולו המהיר ומנעה פגיעה נוספת בחיי אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר