מאות מצטרפים • התעניינות גבוהה

הדרך לצמרת עולם ההייטק: התעניינות שיא בתכנית "מעלות 3"

הרישום לתכנית "מעלות 3" של ארגון 'חברים' מטעם הרשות לשירות אזרחי בשיתוף זרוע העבודה בשיאו • ראשי המסלול מספרים על ביקוש עצום לתכנית שפותחת לצעיר החרדי צוהר לעולם ההייטק ומעניקה לו ניסיון מעשי יקר ערך (לימודים)

התכנית מיועדת לצעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין (צילום: שאטרסטוק)

ביקוש אדיר וחסר תקדים נרשם במהלך הימים האחרונים בקרב אלו שנחשפו למסלול השירות וההכשרה החדש "מעלות 3" שיצא לדרך על ידי ארגון "חברים – שירות אזרחי" בשיתוף זרוע העבודה במשרד הכלכלה. הביקוש האדיר נובע בשל היתרונות הבולטים של התכנית שמכשירה את הצעיר החרדי לעבודה בשוק ההייטק תוך רכישת ניסיון מעשי יקר ערך ומלגת קיום.

לפרטים נוספים - כנסו >>

במהלך השבוע האחרון נרשמו עשרות רבות של צעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין לתכנית המהווה פתרון מושלם לכל אותם אלה שבהוראת רבותיהם נאלצים לצאת לשוק העבודה בכדי לפרנס את ביתם, אך נתקלים בקשיים בעקבות חוסר ידע, הכשרה וניסיון.

התכנית מתמקדת בלימודי הייטק: לימודי פיתוח תוכנה ובדיקות תוכנה, כולל מלגת קיום גבוהה והטבות רבות במהלך התכנית, כשהמעלה הגדולה מכולם היא צבירת הניסיון המקצועי תוך כדי שירות אזרחי משמעותי, מה שמאפשר אופק תעסוקתי בשכר גבוה.

שמחה ג. שכבר הספיק להירשם לתכנית "מעלות 3" סיפר על הצעד שהביא אותו לכך. "תראה", הוא מספר, "כבר כמעט שנה שאני מנסה לצאת לשוק התעסוקה, אך ללא הצלחה. בתור אברך שמחפש לעבוד זוהי משימה קשה ומורכבת. אין לי לא הכשרה ולא ניסיון מקצועי, דבר שתוקע אותי במסגרת הניסיונות שלי לאתר מקצוע מכובד בכדי לפרנס את משפחתי".

"לא מזמן", מוסיף שמחה, "שמעתי על תכנית "מעלות 3", עשיתי בירורים נרחבים אצל חברים שהיו בתכניות הקודמות של הארגון והבנתי מהם שזה המקום היחיד שיזניק אותי קדימה. ראיתי את המסירות שלהם, את המקצועיות שלהם, ובעיניי זה חשוב מאוד. חברים שלי שהמליצו לי על המקום מתפרנסים כיום בסכומים גבוהים במיוחד מידי חודש בחודשו".

מר ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי אומר: "תכנית 'מעלות' מעניקה אופק תעסוקתי גבוה למשתתפים, אנו רואים את זה במרוצת השנים כיצד עשרות ומאות צעירים מתקדמים במהירות הבזק בזכות השירות האזרחי, אנו רואים בזה שליחות קודש לעזור לכל אותם אברכים ובחורים שנאלצו לצאת לעולם התעסוקה, תכנית מעלות משדרגת את היכולות והכישורים הנרכשים במהלך הלימודים למקום גבוה עוד יותר מול ההצלחות הקיימות".

מנכ"ל הרשות הוסיף: "אנחנו עושים את המירב על מנת להיות גשר איכותי לעולם התעסוקה ובפיריון גבוה, חשוב להדגיש כי חלק מרכזי בסוד ההצלחה נובע מההשקעה הגדולה של בני השירות שממלאים תפקידים איכותיים בהצלחה רבה ומקדשים שם שמיים וזוכים לסייעתא דשמיייא שמלווה אותנו בכל צעד ושעל".

יודגש כי התכנית מיועדת לצעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין.

לפרטים נוספים - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר