הרכב נשדד

הגיעו לחלץ אופנוע גנוב בקלקיליה והותקפו

אב ובנו תושבי מרכז הארץ נכנסו במהלך הלילה האחרון לעיר קלקיליה הנמצאת בשטח A, לאחר שקבעו להיפגש עם תושבי המקום בכדי להוציא אופנוע שנגנב, הם נפצעו נשדדו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

אב ובנו תושבי מרכז הארץ נכנסו במהלך הלילה האחרון (רביעי) לעיר קלקיליה הנמצאת בשטח A, זאת לאחר שקבעו להיפגש עם תושבי המקום בכדי להוציא אופנוע שנגנב להם, הם נפצעו ונשקם ורכבם נשדד.

על פי דיווח המשטרה, "במהלך הלילה התקבל דיווח על שני ישראלים, אב ובנו, אשר נכנסו לעיר קלקיליה בניגוד לחוק, מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה השניים קבעו עם מספר תושבי המקום בכדי להחזיר אופנוע אשר נגנב להם".

"משהגיעו למקום המפגש ובעת שירדו מהרכב התנפלו עליהם מספר חשודים אשר תקפו אותם ושדדו את כלי הרכב איתו הגיעו ואת אקדחו של אחד מהם".

עם קבלת הדיווח כוחות צה"ל הגיע אל השניים והם פנו באורח קל (עפ"י גורמי הרפואה) לבי"ח לקבלת טיפול רפואי. השניים קיבלו זימון להגיע לתחנת המשטרה בסיום הטיפול הרפואי הנדרש. החקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי "אזרחים ישראלים שנכנסים לשטחי A עוברים על החוק, מפרים הוראה חוקית ומסכנים באופן ממשי את שלומם וביטחונם. משטרת ישראל שבה ומדגישה כי חל איסור על ישראלים להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית וכי כל כניסה מסכנת את חייהם ומסכנת גם את כוחות הביטחון המוזעקים לחלצם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר