לא רק המשפחה

מזכירו הצבאי של נפתלי בנט הפר את ההנחיות

אחרי נסיעת משפחתו של בנט לחו"ל, ופרסום התיעוד של סגן שר החוץ, עידן רול, כשהוא מפר הנחיות, כעת מדווח על הפרה נוספת, הפעם בכוורת הקרובה לראש הממשלה בנט (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Emil Salman/POOL)

הפרת הנחיות נרחבת: אחרי נסיעת משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לחו''ל, בשיא התפרצות האומיקרון, ואחר פרסום התיעוד של סגן שר החוץ, עידן רול, כשהוא מפר הנחיות וחוגג במסיבה פרטית ללא מסיכה, כעת מדווח על הפרה נוספת בכוורת הקרובה לראש הממשלה, כך על פי פרסום ראשון של ירון אברהם ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, האלוף אבי גיל, שמשמש כמזכיר הצבאי של נפתלי בנט בילה במסיבה שנערכה בהשתתפותם של כמאתיים חוגגים. האלוף לא טרח אפילו להסתיר זאת ובתמונות שהעלו הוא וחבריו ברשתות החברתיות הוא נראה חוגג במסיבה, בניגוד להנחיות של בנט עצמו.

על פי הדיווח, אמנם הכניסה למסיבה הייתה רק לבעלי תו ירוק אך בניגוד להנחיות, בחלקים גדולים ממנה לא חבשו המשתתפים - כולל האלוף אבי גיל מסכות.

האירוע התרחש עשרה ימים לאחר בקשתו הישירה של בנט מהאזרחים להימנע ככל הניתן מהתקהלויות, אמנם מלבד הנחיית המסכות האלוף לא הפר הנחיות נוספות אבל פעל בניגוד גמור להמלצה של בנט.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "המזכיר הצבאי של רה"מ השתתף בסוף השבוע באירוע שהתקיים תחת כללי התו הירוק, ואף בוצעו בו בדיקות אנטיגן לכלל המשתתפים בכניסה למקום. על אף שההשתתפות באירוע הייתה מותרת על פי ההגבלות הקיימות, ראש הממשלה חידד בפני צוות לשכתו את הצורך בהקפדה יתרה על ההמלצות, כחלק מחשיבות השמירה על אמון הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר