לאחר חמישה ימים

כתב אישום נגד נהג שדרס חרדי לאחר וויכוח

בתום חקירת המשטרה, הוגש כתב אישום כנגד נאשם בן 23, נהג חברת "קווים", באשמת תקיפה ונהיגה בחוסר זהירות, אשר גרמה נזק וחבלה לתושב ביתר עילית (חדשות בארץ)

חים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בתום חקירת המשטרה, הוגש כתב אישום כנגד נאשם בן 23, נהג חברת "קווים", באשמת תקיפה ונהיגה בחוסר זהירות, אשר גרמה נזק וחבלה לחרדי תושב ביתר עילית.

על פי כתב האישום, בתאריך 6.1.22 התפתח ויכוח בין נהג חברת קווים לתושב ביתר עילית, במהלכו תקף הנהג את הקורבן באגרופים ולאחר מכן נהג ברשלנות שהובילה לדריסתו של הקורבן על ידי האוטובוס שברשותו.

הפצוע סיפר ל'כיכר השבת', "הנהג היה ערבי, עליתי לאוטובוס והוא אמר לי למה לא סימנתי לו לעצור? אמרתי לו שאני לא חייב לסמן, הוא אמר לי אם לא תסמן אני לא אעצור. התחלתי לצלם את האירוע והוא חטף לי את הטלפון מהיד שלי בתגובה ניסיתי לקחת לו את זה בחזרה, מאז אני לא זוכר כלום. בעקבות התאונה, יש לי שברים בצלעות ועברתי ניתוח".

במהלך הדיון הקודם אמרה נציגת המשטרה שהחשוד, נהג אוטובוס, במהלך ויכוח עם נוסע באוטובוס חטף לנוסע את הטלפון שלו, ולאחר עימות קצר ביניהם הנוסע ירד מהאוטובוס, החשוד רדף אחריו, חבט בו והפיל אותו. לאחר מכן האוטובוס שכנראה לא נבלם כראוי, הדרדר על הקורבן, עלה עליו ופצע אותו באורח בינוני, הקורבן פנה לטיפול.

הנאשם נעצר על ידי המשטרה, נחקר ובסיום החקירה שוחרר ע"י בימ"ש בתנאים מגבילים.

כאמור, היום הגישה יחידת התביעות של מחוז ש"י בבימ"ש השלום בי-ם כתב אישום כנגד הנאשם באשמת תקיפה, סטייה מנתיב נסיעה תוך סיכון התנועה, נהיגה בחוסר זהירות וגרימת תאונת דרכים, נזק וחבלה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע אלימות ועושה הכל בכדי למצות את הדין עם אותם תוקפים במהירות ובנחישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר