מתקפה חריפה

מעוז תקף את הממשלה: "זורקת חרדים למזבלה"

המליץ לחברי הכנסת מימינה "לפקוח עיניים", ופתח בתקפה על דבריו של יאיר לפיד • "ממשלת אחדות? נכון, אבל עם תומכי טרור ועם זריקת חרדים למזבלה" • צפו בקטע המלא (TV)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מעוז בנאומו, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ח"כ אבי מעוז תקף היום (שלישי), בנאומו בן הדקה את ממשלת בנט, וכינה אותה "הכי אנטי יהודית בתולדות המדינה". במהלך דבריו התייחס להתבטאותו של ליברמן לפני מספר חודשים, ש"ישלח את החרדים על מריצה ולמזבלה".

מעוז פתח בדבריו של ראש הממשלה החליפי. "אמר השר לפיד, ואני מצטט: הקמנו ממשלה שמחברת את החברה הישראלית ומייצרת אחדות בעם במקום כל הפיצולים והשסע והסתה".

בשלב הזה עבר ותקף: "עוד הנדסת תודעה מבית לפיד, שמדבר נגד השסע וההסתה אך במקביל קורא לסיעה שלנו, לציונות הדתית - מפלגה אנטי ציונית. ממשלה מחברת? בלי חרדים, בלי דתיים לאומיים, בלי מסורתיים ובלי רובו של עם ישראל.

"ממשלה שמייצרת אחדות? נכון אבל עם תומכי טרור, עם זריקת חרדים למזבלה, עם כינוי מתיישבי חומש תתי אדם, עם ריסוק זהותה היהודית של המדינה ועם פגיעה בלומדי תורה".

הוא חתם בקריאה לשני חברי הכנסת מימינה לפקוח עיניים: "הממשלה הכי אנטי יהודית והכי אני דמוקרטית מאז קום המדינה, אני ממליץ לחבריי עידית סילמן וניר אורבך לפקוח את עיניהם ולהחליט עם מי הם רוצים אחדות וחיבור - עם תומכי טרור ולפיד או עם רובו של עם ישראל".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר