בהזמנת יורש העצר

נחשף: הנשיא הרצוג יבקר באיחוד האמירויות

לראשונה בהיסטוריה, נשיא מדינת ישראל יקיים ביקור נשיאותי באיחוד האמירויות • 'כיכר' עם פרטי הביקור, שייערך ביוזמתו של יורש העצר האמירתי מוחמד בן זאיד (אקטואליה, בישראל)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרצוג בחניכת שגרירות האמירויות בישראל (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

אחרי בנט ולפיד: נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ייצאו ביום ראשון הקרוב, כ"ח בשבט תשפ"ב, לביקור נשיאותי באיחוד האמירויות בהזמנת שליט איחוד האמירויות בפועל, יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד. זה עתיד להיות הביקור הראשון בהיסטוריה של נשיא ישראלי במדינה המוסלמית.

במהלך הביקור יבקר הנשיא באבו דאבי ודובאי ויערוך פגישות רשמיות עם השייח' מוחמד בן זאיד; עם שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות, השייח' עבדאללה בן זאיד; עם סגן הנשיא, ראש הממשלה ושר ההגנה של איחוד האמירויות ושליט דובאי, השייח' מוחמד בן ראשד אאל מכתום ועם נציגי הקהילה היהודית. במהלך הביקור הנשיא יפתח את "יום ישראל" בתערוכת האקספו 2020 המתארחת בדובאי.

״אנחנו זוכים לעשות היסטוריה בקיום ביקור ראשון של נשיא מדינת ישראל באיחוד האמירויות. הביקור החשוב הזה מתקיים בתקופה בה העם בישראל והעם באמירויות שוקדים על הנחת יסודות לעתיד חדש משותף", אומר הרצוג. "אני מאמין כי שותפות חדשה ואמיצה זו תביא לשינוי חיובי במזרח התיכון ותעורר השראה באזור כולו.

"עם שוחר שלום אנו, ויחד נרחיב את מעגל השלום ההיסטורי של הסכמי אברהם והשלכותיו, ניצור עולם טוב יותר, סובלני יותר ובטוח יותר למען הדורות הבאים. אני מודה לשייח' מוחמד בן זאיד על הזמנתו האדיבה שהיא הזדמנות היסטורית להעמקת קשרי הידידות בין עמינו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר