סופת 'אלפיס'

הכבישים שנותרו חסומים בעקבות מזג האויר

סופת 'אלפיס': בעקבות מזג האוויר הסוער והשלג שירד אמש, כבישים רבים נותרו עדיין חסומים, המשטרה מפרסמת עדכון של כל הכבישים החסומים ומרעננת את הנחיות הנהיגה (ארץ)

(צילום: Michael Giladi/Flash90)

בעקבות מזג האוויר הסוער והשלג שירד אמש (רביעי) כבישים רבים נותרו חסומים, המשטרה מפרסמת עדכון חסימות והנחיות, העדכון נכון לשעה 13:15.

אלו צירי התנועה שחסומים בשני הכיוונים בעקבות מזג האוויר:

צפון: 98 צומת הבשן לצפון, 91 קדמת צבי עליון לצפון, 959 צומת צוק עורבים - קלע לצפון, 978 וואסט - קלע, 99 צומת שיאון לצפון, 89 חורפיש - צוריאל, 886 מנרה - יפתח, 87 צומת מפלים לצפון,

דרום: 90 מלונות ים המלח - עין גדי בשני הכיוונים.

בעקבות מזג האוויר הסוער קיימת סכנת החלקה, ציבור משתמשי הדרך מתבקש לנהוג במשנה זהירות, המשטרה מפרסמת את רשימת ההנחיות המלאות לנהיגה בכבישים:

יש לאחוז את ההגה בשתי ידיים. הצטברות מים על הכביש - עלולה לגרום לסטייה פתאומית של הרכב, יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך ולהאט משמעותית בעת כניסה לעקומות וביצוע פניות חדות, כשהכביש רטוב, מרחק הבלימה גדל. לכן נדרש לשמור מרחק גדול יותר מהרכב שלפנים.

יש להתרכז בנהיגה ולהימנע מהיסח דעת בדגש על שימוש בטלפון הנייד, יש להימנע מנסיעה או עצירה בשול. השול הנו חלק מהכביש ומותר לעצירה רק במקרה חירום שאינו מאפשר את המשך הנסיעה, אם נאלצתם לעצור בשול צאו ללא דיחוי מהצד הרחוק מהכביש, עברו את גדר הבטיחות והתקשרו למוקד 100, ניידת משטרה תגיע לסייע לכם.

בכל מצב חירום בדרכים ובכלל - יש להתקשר בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל, זכרו: שמירה על כללי הבטיחות ונהיגה נכונה יכולים להציל חיים - אנא סעו בזהירות והימנעו מנסיעה שלא לצורך במזג האוויר הסוער!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר