"יש מקום לאופטימיות"

מספר החולים הקשים - יעלה; אך שר הבריאות אופטימי

שר הבריאות ניצן הורוביץ מזהיר כי "מספר החולים הקשים צפוי לעלות", אך הוא אופטימי ושב לבקר את ראש האופוזיציה נתניהו: "אלוף הסגרים וההשבתות ממשיך לנסות לזרוע פאניקה וכאוס" (קורונה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan SindelFlash90; צילום וידאו: ערוץ כנסת)

גל הקורונה החמישי מתחיל את נסיגתו - עדיין עם עשרות אלפי מאומתים ביום, ועם מעל 1,100 חולים קשים המאושפזים בבתי החולים - אבל עם מקדם הדבקה המסמן את הדעיכה, ובממשלה חוגגים את הגל השני ש"צלחו" ללא סגר, למרות מיליוני הנדבקים אלפי המאושפזים ומאות הנפטרים.

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, התבטא באשר למצב המגיפה בפתח ישיבת סיעת מרצ: "כפי שצפינו אנחנו רואים עכשיו את הבלימה בגל האומיקרון, ונתוני התחלואה מתחילים לרדת. המצב בבתי החולים עוד קשה, העומסים גדולים מאוד, ומספר החולים הקשים עוד צפוי לעלות בימים הקרובים - אבל אח"כ אנחנו צפויים לראות ירידה. יש מקום לאופטימיות, אבל אסור להקל ראש עכשיו, וחבל להסתכן עכשיו לקראת סוף הגל".

הורוביץ, שלעתים התעקש שלא לחתור להגבלות מחמירות חרף המלצות בכירי משרדו, אמר כי הקו הזה יימשך כל עוד הוא מכהן כשר הבריאות: "כשנכנסתי לתפקיד אמרתי שנגמרו ימי הפאניקה, ההשבתות והסגרים - ואמרתי שנשמור על החיים, החינוך והבריאות. גם הפעם המדיניות שלנו הוכיחה את עצמה, וכך נמשיך - גם אם ניאלץ להתמודד עם וריאנטים חדשים".

בשלב זה התפנה הורוביץ לתקוף, שוב, את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שבימים האחרונים חזר לתקוף את התנהלות הממשלה נגד הנגיף: "בשבוע שעבר קיבלנו תזכורת על ימי ממשלת הנאשם. אלוף הסגרים וההשבתות שפתח את איקאה לפני בתי הספר וניצל את המשבר לצרכיו האישיים - ממשיך לנסות לזרוע פאניקה וכאוס, אבל הציבור כבר לא קונה את זה. הוא רואה שאפשר להתנהל גם בלי לקנוס גולשים בים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר