הכוחות בשטח

2 קבוצות מטיילים נזקקות במקביל לחילוץ

מתנדבי יחידת החילוץ מגילות ים-המלח נמצאים בדרכם לשני אירועי חילוץ במקביל. בשני המקרים מדובר בקבוצות מטיילים שנתקעו עם חשיכה במסלולים מסוכנים באזור ים המלח (ארץ)

נחל דרגה, ארכיון (צילום: עופר צידון, פלאש 90)

מתנדבי יחידת החילוץ מגילות ים-המלח נמצאים בדרכם לשני אירועי חילוץ במקביל. הראשונה בואדי קלט: קבוצה של כ-15 מטיילים ובניהם מטיילת עם חבלה בגפה תחתונה, אשר נקלעו לחשיכה ואינם יכולים להשלים את המסלול. מתנדבי היחידה וצוות רפואי בדרכם למקום.

מאוחר יותר מתנדבי היחידה חילצו במסע אלונקה את המטיילת שנחבלה ברגלה והובילו את שאר חברי הקבוצה אל מחוץ לנחל. אמבולנס של מד"א מפנה את המטיילת להמשך טיפול בבית החולים במצב קל.

החילוץ השני בנחל דרגה: קבוצה של כ-20 מטיילים שגם הם נקלעו לחשיכה ואינם יכולים להשלים את המסלול. מאחר וכרגע אין אינדיקציה לגבי המיקום שלהם בנחל, מתנדבי היחידה יחד עם צוות רחפנים וצוותי רפואה עושים דרכם למקום לסרוק את הנחל.

מסוק חיל האוויר עם צוות מחלצים מיח' 669 הוזנק וברגעים אלו נמצא בדרכו לנחל על מנת לסייע במאמצי החילוץ של המטיילים שחלקם סובלים מהיפותרמיה.

ביחידה מציינים כי עם רדת החשיכה, הטמפרטורות במדבר צונחות וישנו חשש ממשי כי המטיילים יפגעו מהיפותרמיה, במיוחד אלו הנמצאים בנחל דרגה שכן המסלול מחייב חציית גבי מים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר