החרם עבד

אסם הודיעה: מבטלים לגמרי את עליית המחירים

המחאה הועילה: אסם הודיעה כי חוזרת בה מכוונתה להעלות את המחירים על מוצרי החברה • לדברי הנהלת החברה, זו "תספוג את מלוא ההתייקרויות" • לפרטים המלאים (כלכלה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מוצרי אסם (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

אחרי המחאה הציבורית העממית הרחבה שהתפתחה, הודיעה הערב (חמישי) חברת אסם כי היא חוזרת בה מכוונתה להעלות את המחירים. "אסם נסטלה מודיעה הערב כי קיבלה החלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות ולבטל את העלאת המחירים ובכך לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה בישראל", נמסר מהחברה.

כחברה שמעסיקה 4,000 עובדים בישראל ומפעילה 8 מפעלים, אשר רובם בפריפריה, ומתוך רצון אמיתי להיות קשובים לרחשי לבם של הציבור בישראל, החברה קיבלה היום את ההחלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות הללו, על מנת לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה בישראל", אמרו בחברה.

שר האוצר אביגדור ליברמן צייץ זמן קצר אחרי הודעת אוסם: "השבוע בלמנו את ההתייקרות במזון, במוצרי הצריכה ובתחבורה הציבורית".

בימים האחרונים התרחש מרד לקוחות שאיימו בחרם על מוצרי אסם. הגדילה לעשות עיריית קריית מלאכי, כפי שדווח בכיכר השבת, והודיעה כי תפסיק לרכוש ממוצרי חברת המזון. "עד שחברת אוסם לא תחזור בה מהכוונה להעלות את מחירי מוצריה, עיריית קרית מלאכי לא תרכוש שום מוצר של החברה", אמר ראש העיר קריית מלאכי.

לפי כוונת חברת 'אוסם' היא תייקר את מוצריה ביותר מ-4.5 אחוזים בממוצע. באוסם טענו כי "עלייה זו מפצה באופן חלקי על ההתייקרויות המשמעותיות במחירי התשומות והשינוע". כעת כאמור היא הודיעה כי חוזרת בה מהחלטתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר