המחבל נלכד

אירוע דריסה בירושלים: שלושה צעירים נפצעו

עימותים קשים בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים החל מצאת השבת • צעיר ערבי פגע ברכבו ביהודי ונמלט •שני צעירים נוספים נפצעו מאלימות • המשטרה עושה שימוש ברימוני הלם וכדורי ספוג (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עימותים במזרח ירושלים, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה צעירים יהודים נפגעו הערב (מוצאי שבת) מאלימות ערבית בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים. מעט אחר השעה 12 בלילה רכב ובו ערבי פגע בצעיר יהודי ונמלט. החשד הוא כי מדובר בפיגוע. בנוסף נפצעו שני צעירים יהודים בסמוך מעימותים אלימים עם ערבים.

העימותים החלו עם צאת השבת, לאחר שבית משפחה יהודית נשרף בליל שבת, במה שנראה כהצתה על רקע לאומני. חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע כי יפתח לשכה בשכונה - מה שלא הוביל לירידת מפלס המתח.

ינון דהן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל שלדברי עוברי אורח נפגע מרכב. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ומצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אבי יודקאווסקי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים שבסמוך. כמו כן הענקנו סיוע לצעיר נוסף שנחבל בראשו ומצבו מוגדר קל".

ממד"א נמסר: "בשעה 00:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מרכב סמוך לשמעון הצדיק בשכ' שיח ג'ארח ליד כיכר קירמה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים צעיר בשנות העשאים במצב בינוני עם חבלות בגפיים , מהמקום מפונה גם צעיר כבן 20 במצב קל עם חבלה בראש לאחר שנפגע מאבן".

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות האחרונות החלה הפרת סדר שכללה יידוי אבנים ועימותים בשכונת שייח׳ ג׳ראח שבמזרח ירושלים. בעקבות זאת, נפגע אדם שפונה לקבלת טיפול רפואי.

"כוחות המשטרה הדפו את מפרי הסדר, זאת לאחר שלא נשמעו לאזהרות השוטרים והוראת הפיזור שניתנה במקום על ידי קצין משטרה. בתוך כך, המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר".

עוד מסרו במשטרה: "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על רכב שפגע באחד המעורבים באזור ונסיבות המקרה בבדיקה. בדקות אלו נהג הרכב נעצר, ולאחר בירור עמו הוא טען כי רוסס בגז פלפל והמשטרה פתחה בחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר