בדרך להתלהטות הרוחות

ליל עימותים בין יהודים וערבים ב'שייח ג'ראח'; שישה נעצרו

העימותים בשכונת שייח ג'ראח - שמעון הצדיק בירושלים, שהחלו עם צאת השבת, לאחר שריפת בית המשפחה היהודית בליל שבת בידי ערבים על רקע לאומני, נמשכו אל תוך הלילה; שישה נעצרו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

העימותים בשכונת שייח ג'ראח - שמעון הצדיק בירושלים, שהחלו עם צאת השבת, לאחר שריפת בית המשפחה היהודית בליל שבת בידי ערבים על רקע לאומני, נמשכו אל תוך הלילה.

במהלך העימותים, יידו ערבים אבנים על יהודים ומספר נפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי. במקביל צעירים יהודים השיבו בגרימת נזק לתושבים ערבים.

העימותים בשכונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה הורתה על פיזור המתקהלים ומשאלו לא נענו החלו השוטרים להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר ועצרו שישה חשודים במהומות.

במהלך הפרות הסדר, התקבל במשטרה דיווח על רכב שפגע באחד צעירים יהודים. המשטרה עצרה את נהג הרכב, ערבי בן 21 תושב מזרח ירושלים. לאחר בירור עמו, מסרה המשטרה כי הוא טען שרוסס בגז פלפל והנושא עדיין בחקירה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק וסדר שינסו לפגוע בשלום הציבור ובטחונו", נמסר מהמשטרה.

במהלך העימותים נפצעו שניים, צעיר כבן 20 שנפצע בינוני מפגיעת הרכב, מבקרה זה נבדק החשד לפיגוע דריסה. הנהג, כאמור, טען שרוסס בגז פלפל והמשטרה חוקרת. בנוסף, צעיר כבן 20 נפצע קל מפגיעת אבן בראשו.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' הודיע כי יפתח לשכה בסמוך לבית המשפחה שהוצת. הוא צפוי להגיע לשכונה בשעות הבוקר והחשש הוא כי הצעד יעורר שוב מתיחות עזה במקום.

דובר חמאס, מחמד חמאדה, הזהיר מפני "ההשתוללות בשייח' ג'ראח" ואמר כי המתקפה של "עדרי המתנחלים" בהובלת בן גביר היא "תוקפנות בוטה ומשחק באש בירושלים" והזהיר כי "תוצת כל פלסטין".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר