סבא חביב?

מביך: ריבלין כעס, והתיישב במקום של הדיילות

נשיא המדינה לשעבר ריבלין, חזר עם בת זוגו החדשה, מדובאי לישראל, כאשר לא קיבל את המקום שחשק, החל להתרגז ועבר לשבת - כאות מחאה, במקום המיועד לדיילות (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
רובי ריבלין (צילום: שאטרסטוק)

במשך שנות כהונתו של הנשיא לשעבר ראובן ריבלין, נוצר לו תדמית של סבא חביב, אך ככל הנראה זה לא משחשו הדיילים והדיילות בטיסה שנערכה בסוף השבוע האחרון מדובאי לישראל.

ריבלין, טס יחד עם בת זוגתו החדשה לדובאי, בטיסת החזור, השניים לא הושבו אחד ליד השני, וריבלין כעס מאוד ועבר להתיישב במקום המיועד לדיילים בקצה המטוס.

ישראליים שהיו על הטיסה סיפרו לאיתמר אייכנר מ-ynet, על רגעי הדרמה: "ריבלין, לא היה מרוצה והוא הלך לקצה המטוס והתיישב במושב השייך לדיילים בקצה המטוס, ואחר כך התיישב על מושב הדיילים בתחילת המטוס – וכל זאת בזמן שהמאבטחים שלו הולכים אחרים הלוך וחזור”.

עוד הוסיפו לספר: "ריבלין היה עצבני, דיבר בצורה לא הולמת לצוות הדיילים והתנהג בצורה ילדותית, ממש עשה ברוגז".

מטעמו של ריבלין לא נמסרה תגובה, וגם בחברת אל על העדיפו שלא להתייחס למקרה הנ"ל.

כזכור, לפני כחודשיים, פורסם תחקיר בחברת החדשות, על ריבלין לפיו, "בנות בלשכה היו בוכות ממנו. עד היום האחרון שלו שהוא יצא להשבעה בכנסת הן בכו", העיד אחד מעובדי בית הנשיא.

אותו עובד גם סיפר: "הוא היה יורד עליהן, וגם משפיל אותן. אם המרכזנית הייתה מתעכבת קצת מיד היו מתחילות הצעקות – 'מה את טיפשה, את לא יודעת להעביר שיחות'?. על עובד אחר הנשיא צרח: 'אתה לא ראוי לעבוד כאן'. זו הייתה שגרה מבחינתנו", סיפרו העובדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר