בכיר במשרד הבריאות:

"לשקול את ביטול חובת עטיית המסכה בחלל סגור"

גורם בכיר במשרד הבריאות התייחס לירידה במספר המאומתים חדשים לצד העובדה שאזרחים רבים לא מקפידים על עטיית המסכה וקרא לשקול את ביטול חובת עטיית המסכה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אכיפת מסכות בקורונה (צילום: דוברות המשטרה)

על רקע הירידה במספר המאומתים לקורונה והחולים המאושפזים במצב קשה, גורם בכיר במשרד הבריאות קורא לשקול את ביטול חובת עטיית המסכה בחלילים סגורים.

על פי הגורם, שצוטט בעיתון 'מעריב': "סוגיה נוספת שיש לשקול היא נושא המסיכות. אנחנו רואים שבפועל אנשים הפסיקו להקפיד על עטיית מסיכות, והאכיפה ממזמן כבר איננה. אז במקום סתם להשאיר את ההגבלות ולהוזיל את ההקפדה על החוקים, הייתי מבטל את ההנחיה ומעביר את האחריות לאזרחים עצמם. כדאי לשקול את ביטול חובת עטיית המסיכות".

אמש (מוצ"ש) עדכן משרד הבריאות כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 7,603 חולי קורונה חדשים. כמו אחוז הבדיקות החיוביות עומד על13.69%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 55,526 בדיקות.

על פי נתוני משרד הבריאות, בשבוע האחרון אומתו בישראל 81,707 חולי קורונה חדשים, ירידה של -42.9% לעומת השבוע שעבר. ו-354 חולי קורונה אושפזו במצב קשה, ירידה של 41.2% לעומת השבוע שעבר.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 1,442 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 597 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 193 מחוברים למכונות הנשמה. 219 חולים מאושפזים במצב קריטי.

עד כה, 10,126 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. מתוכם, 145 נפטרו בשבוע האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר