בעיר החרדית

תיעוד מטריד: נהג עצר לילד - האוטובוס עקף

הבוקר דווח על נהג שלכאורה לא עצר במעבר חצייה, אך האם מדובר בנוהג קבוע של נהגי אוטובוס בערים חרדיות? בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר', נראה נהג אוטובוס עוקף אמש רכב שעצר לילד במעבר החצייה | צפו (חרדים)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
מהירות חשובה על פני חיים? (צילום: צילומסך מתוך הוידאו)

אין ביטחון: לאחר שהבוקר (חמישי) דווח על נהג אוטובוס בביתר עילית שלא עצר במעבר חצייה ופצע באורח קשה ילדה בת 4.5, לידי 'כיכר השבת', הגיע תיעוד מטריד בו נראה אמש, נהג עוצר לילד במעבר חצייה בעיר מודיעין עילית ואוטובוס החליט לעקוף אותו.

על פי התיעוד, הילד מתחיל לחצות את הכביש בבטחה, אלא שאוטובוס של חברת 'קווים' עקף את האוטובוס העוצר ונסע במהירות על המעבר חצייה שכשהוא עובר על החוק.

הילד הבחין באוטובוס העוקף וחזר למדרכה. וכך בחסדי שמיים, בזכות ערנותו של הילד נמנעה תאונת דרכים.

מחברת קווים נמסר בתגובה: "החברה רואה חשיבות עליונה בבטיחות הנוסעים ומשתמשי הדרך ועושה כל שניתן כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים ומשתמשי הדרך".

"המקרה שבסרטון טופל ותוחקר באופן מיידי על ידי מנהל הסניף וקצין הבטיחות והנהג הושעה מעבודתו באופן מיידי עד לקבלת מסקנות הבדיקה".

תזכורת: ילד עד גיל תשע לא חוצה כביש לבד! ומכאן הקריאה לחברות האוטובוסים לחדד נהלים ולהזכיר לכלל הנהגים להמתין בסבלנות ליד מעברי חצייה!!

השימוש בסרטון הינו על פי סעיף 27א' לשימוש ברשתות החברתיות. אנו עושים כל מאמץ לאתר את בעלי זכויות יוצרים. ניתן לפנות אלנו ונוסיף קרדיט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר