"הייתי רץ בג'בלאות"

נתניהו: "האיראנים נלחמים כאריות; בנט ולפיד נכנעים כארנבות"

בפתח ישיבת הליכוד ערך ראש האופוזיציה נתניהו סיכום של מושב החורף והודה ל-3 ח"כים; הוא תקף את גדעון סער, תוך שהוא מזכיר את יום השנה לבגין • ומה רמז לבנט? (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו, היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה, בנימין נתניהו, פתח היום (שני) את ישיבת סיעת הליכוד בכנסת והודה לכלל חברי הכנסת של הליכוד. "כיכר השבת" העביר את ההצהרה בשידור חי.

"בהיפוך גמור לכל התחזיות", פתח נתניהו ואמר: "היה זה מושב מוצלח עבורנו. תודה לכם, חברי הכנסת, על השעות הארוכות, בימים ובלילות במליאה. יריב (לוין), אתה היית מפקד אמיתי, רוצה להודות גם ליואב קיש ולשלמה קרעי".

"החזרתם אותנו לטירונות. אז הייתי רץ בג'בלאות, עכשיו אני רץ במסדרונות. נגיע לתוצאה הרצויה שלנו".

לאחר דברי השבח לחברי הכנסת של הליכוד, עבר נתניהו לדבר על מורשת בגין, לרגל ציון יום השנה לפטירתו: "היום אנחנו מציינים 30 שנה לפטירת יושב ראש המפלגה, מנחם בגין. הוא היה מנהיג אמיתי".

"היום יש מנהיגים חסרי רסן שמתרפקים על זכרו. הבעיה היא לא בגין, אלא בהם. הם מדברים גבוהה גבוהה על דמוקרטיה וממלכתיות - בשעה שהם רומסים אותן ללא הרף ובגסות שאני לא זוכר כמותה".

עוד הוסיף נתניהו: "חשבתי שמושג 'ישראל השנייה' נעלם ממקומותינו, אבל הממשלה הזו פועלת להחזירה ע"י הדרת ציבורים שלמים מהנהגת המדינה, ואף כרתה כרית עם 'האחים המוסלמים'. אחרי כל זה, הם קוראים לעצמם 'ממשיכי בגין' - איזו עזות, איזו צביעות".

"בגין השמיד את הכור בעיראק", אמר נתניהו והוסיף, "אבל היום בממשלת בנט-לפיד-גנץ יש רק חולשה, חולשה ועוד חולשה. הם הרכינו ראש מול הממשל האמריקני במדיניות 'אין הפתעות', והרכינו שוב כשהבטיחו לא לתקוף פומבית את מדיניות החולשה של הממשל האמריקני נגד ההסכם".

"בהסכם הגרעין עם איראן, וקודם כל בזה, הממשלה צריכה להתעסק. השתיקה של ישראל מוציאה את הרוח מהמפרשים של ידידינו בארה"ב המתנגדים להסכם. אם הם לא רואים התנגדות, למה שהם יביעו התנגדות?".

"האיראנים נלחמים כאריות על כל מילה ומילה בהסכם, בנט ולפיד נכנעים כארנבות. הממשלה הנוכחית משלימה עם איראן גרעינית, ובכך מסכנת את מדינת ישראל. די לממשלת הכניעה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר