חקירה ראשונית

פרטים חדשים על הפיגוע: מצב הנדקר - יציב

הפיגוע באוטובוס בצומת נווה דניאל: פרטים נוספים מחקירה ראשונית של גורמי הביטחון את האירוע. מצבו של הנפגע קשה, מורדם ומונשם אך יציב והוא הועבר להמשך טיפול (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת, דוברות המשטרה)

פרטים נוספים נחשפים מחקירה ראשונית של גורמי הביטחון את האירוע הבוקר (חמישי), במסגרתו פלסטיני דקר חרדי באוטובוס סמוך לצומת נוה דניאל.

על פי חקירה ראשונית של האירוע, מעט אחרי השעה 9:00 בבוקר עלה המחבל נדל ג'עאפרה, פלסטיני בן 30, לאוטובוס בתחנה בצומת אלעזר. לפי גורם ביטחוני בין הנפגע למחבל פרצה מריבה עוד בטרם עלו לאוטובוס, המחבל התנכל לפצוע על רקע גזעני והתגרה בו לזמן ממושך, לבסוף במהלך הנסיעה, ברמזור של צומת נוה דניאל, המחבל שלף מברג ודקר את הנוסע.

בשלב הזה נהג האוטובוס פתח את הדלתות והזעיק את כוחות ההצלה, אחד הנוסעים שהיה על האוטובוס שלף את נשקו האישי וירה במחבל למוות.

המברג שאיתו בוצע הפיגוע (דוברות המשטרה)

מבית חולים שערי צדק נמסר: "הבוקר בשעה 9:30 בערך הגיע אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק פצוע בשנות השלושים לחייו, הוא היה בהכרה מלאה אך עם פגיעה קשה בפלג גופו העליון, עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח".

"הוא עבר ניתוח דחוף מציל חיים, כעת הוא מורדם ומונשם ונמצא ביחידה לטיפול נמרץ להמשך טיפול, הפציעה היא פציעה קשה, מצבו עכשיו יציב אך כאמור, הוא עדיין מורדם ומונשם".

שמו לתפילה הוא עקיבא דב הלוי בן חנה מלכה, לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר