המשפחות השכולות

מתחננים: "אל תפיצו סרטונים מזירת פיגוע"

המשפחות שאיבדו את יקיריהן בפיגועים האחרונים, משתפים את החוויה שלהן, כאשר קיבלו תיעודים מהפיגועים, דקות לאחר הפיגוע ומתחננים: "אל תתנו יד לפשע הזה" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
על קברה של שיראל אבוקרט (צילום: Shir Torem/Flash90)

יצר הסיפוק והסקרנות לשתף סרטונים ותיעודים שונים מזירות הפיגוע, גורם לעוול וכאב למשפחות שאיבדו את יקיריהן בפיגועים. המשפחות מתחננות להפסיק עם זה, כך על פי הפרסום היום (שני) ב'ידיעות אחרונות'.

טל יצחק, שרעייתו לורה הי"ד, נרצחה באכזריות בפיגוע בבאר שבע, כתב בחשבונו ברשת החברתית; "אני מבקש מכל אזרח במדינה למחוק את הסרטון הקשה שמתעד את הרצח של רעייתי ותפסיקו לשתף אותו ברשתות החברתיות".

יצחק שיתף את שעבר עליו דקות לאחר הפיגוע: "כל העולם ידע לפניי שלורה נרצחה. אני עד היום לא רוצה לראות את זה. זה לא נתפס: היא נרצחה ב־16:07. אני ב־16:26 הייתי שם. ב־19 הדקות האלה הסרטון הזה כבר רץ. שלחו לבת שלי את הסרטון ושאלו אותה אם זו אמא שלה. לבנות שלי יש סמארטפונים. הן אמרו לי שהן לא ראו ואני מאמין להן. מצער אותי שאנשים משתפים ככה. איבדנו כל רגש בסיסי? הדם עדיין נשפך ואנשים כבר שולחים את זה לכל העולם".

"צריך לחוקק חוק שיעשה לזה סוף. מי שמוציא סרט כזה צריך צריך להיענש. אני לא יודע מתי הסרטון יקפוץ לילדה שלי, או לאמא של אשתי, או לי. אני קורא לאנשים לא להיות עם יד קלה על המקלדת. אף אחד לא רוצה לקבל דבר כזה. אנשים ראו את מה שאני מפחד לראות", הוסיף יצחק בכאב.

שני דיין, בת דודתה של שיראל אבוקרט הי"ד שנרצחה בפיגוע הירי בחדרה סיפרה, כי לאחר הפיגוע היא צפתה בתיעוד הרצח שלה - בלי שידעה כי מדובר בה, לדבריה: "אם הייתי מצליחה להבין שמדובר בשיראל והייתי מקבלת את הידיעה מהסרטון עצמו - לא יודעת איך הייתי מתמודדת. עד עכשיו אני בחרדות. אני יודעת שצפיתי וראיתי אותה ברגעים האחרונים שלה. לא יודעת כמה זמן אהיה עם הטראומה הזאת. הסרטון מתנגן לי בראש בכל רגע".

"הפצת סרטונים מפיגועים", אומרת דיין בכאב, "זו תופעה נוראית. הם עוברים כאש בשדה קוצים. השבעתי את אמא של שיראל לא לראות את הסרטון הזה. זה יכאיב לה עוד יותר. היא הצטמררה כולה כששמעה על זה. ושאלה: 'מה, רואים הכל?' חייבים להפסיק את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר