מבול "מבצעי" ההלוואות

כך לא תיפלו בפח הלוואות החג בשיא הלחץ

פסח מגיע ואיתו מבול "מבצעי" ההלוואות של הבנקים וחברות האשראי. המודעות מפתות, הקניות לוחצות, ההלוואות נחוצות. אבל מי אומר שהן משתלמות. בדקנו זאת עבורכם כדי שלא תתפתו ל"מבצעים" השונים, ואם כבר תיקחו הלוואה, תעשו זאת בתנאים טובים ומשתלמים. אה, כדאי להזדרז. הלוואות של הרגע האחרון עולות הרבה יותר (הלוואות)

על הדרך תכירות את ההלוואות שחברות הביטוח נותנות כחלק ממאמצי שימור לקוחות (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

אם אתם נמנים על רוב עמך בית ישראל, סביר להניח שאת הקניות לפסח טרם סיימתם , אך בזמן שאתם עדיין שקועים בתרדמת חורף אופיינית, הבנקים וחברות האשראי כבר ערוכות ומוכנות להכנסות החג.

הכנסות? כן. שם, במחלקות השיווק, יודעים מה אתם צריכים. הם יודעים שהקניות לפסח הן הוצאה כבדה וכבר בונות לכם "הלוואה שאי אפשר לסרב לה". כדי שלא תיפלו במלכודת הזאת, הנה כמה דברים שכדאי מאוד שתדעו וכמה דברים שכדאי מאוד שתבדקו לפני שאתם מתפתים לחתום על מסמכי ההלוואה שבמבצע.

נתחיל בזה שאין ארוחות חינם. הלוואה עולה כסף וגם אם עלותה תהיה רק 2% במודעות, עדיין סביר מאוד להניח שהיא תהיה צמודה למדד. כלומר, תעלה בוודאות יותר מ־2% שכן בזמן האחרון אנו עדים לנסיקת האינפלציה אל מחוזות השלושה אחוזים והלוואי לא יותר. אם תיקחו את ההלוואה לשנתיים-שלוש, אתם עלולים לגלות בחשבון הסופי שעלותה, בשקלול האינפלציה, הגיעה למספר דו־ספרתי.

רוצים לבדוק את זכאותכם להלוואה סופר משתלמת בעזרת בוט? לחצו כאן עכשיו >>

חפשו הלוואות לא צמודות גם אם הריבית מעט יותר יקרה או, לחילופין, הלוואות צמודות פריים. הפריים נמוך מהמדד נכון לרגע זה משום שריבית בנק ישראל עדיין נמוכה מאוד. גם אם היא תעלה, לא יהיה זה בקצב עליית המדד. נמשיך לזה שהלוואה בנקאית מכבידה על האובליגו והלוואה מחברות האשראי עלולה במקרים מסוימים לצמצם ואולי לחסום את הכרטיס הרבה אחרי שקניות הפסח ייעלמו מהמזווה.

האמת היא שבדיקה שערכנו העלתה שישנן הלוואות שמשום מה איש אינו מכיר. אלו הן הלוואות שלא תמצאו במודעות משום שמי שנותן אותן היה מעדיף לא לעשות זאת.

אלו הן הלוואות שחברות הביטוח נותנות כחלק ממאמצי שימור לקוחות. התנאים מעולים. הפריסה ארוכה. ההלוואות משתלמות אבל... גם מי שכבר הגיע לחברות הביטוח עשוי להתייאש במוקדם או במאוחר. כלל אצבע בלתי כתוב קובע כי הייאוש יבוא במסמך השמיני או במסמך השנים־עשר אותו ידרשו מהלווה להביא.

נזכיר כי בשל התהליך הבירוקראטי, בהלוואות כאלו יש לטפל זמן רב לפני המועד בו הן נדרשות. משך הזמן הדרוש לאישור הלוואות מהסוג הזה נע בין חודש (במקרה הטוב) ובין שלושה חודשים (במקרה הפחות טוב). ישנן חברות שמתמחות בבדיקת זכאות להלוואות הללו ובטיפול בבירוקרטיה הכרוכה בהן אלא שהן לוקחות דמי פתיחת תיק, דמי עריכת מסמכים, דמי המתנה, דמי שמירה ודמי בדיקה. חפשו חברה שמספיק בטוחה בעצמה עד כדי כך שאינה מחייבת אגורה בטרם תשיג לכם את ההלוואה. אנחנו חיפשנו אך מצאנו חברה אחת בלבד שעונה על הדרישה הזאת. רוצים לדעת עוד? חפשו 'פיקסמן הלוואות' בגוגל.

רוצים הלוואה לכל מטרה בריבית נמוכה ופריסה ארוכה? לחצו כאן עכשיו >>

רוצים לבדוק את זכאותכם להלוואה סופר משתלמת בעזרת בוט? לחצו כאן עכשיו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר